Η ξεφτίλα της κάθε κατσαριδούλας που θέλει να γίνει διάσημη!

pitsirikos.jpgpitsirikos.jpgpitsirikos.jpg

Το παραδέχομαι : Είμαι ουφο. Δεν τον είχα διαβάσει σχεδόν ποτέ το κατσαριδάκι της παλιάς ντουλάπας και δεν πήγαινα ποτέ στα λημέρια του γιατί δεν επιτρέπει τα σχόλια και εγω αυτό το βρίσκω αγενές και γελοίο συγχρόνως. Απο τίς διάφορες κουβέντες όμως και τα “μπράβο του τον διαβάζουνε χιλιάδες”, “τι ωραία που γράφει” σύν - και πάνω απ’ όλα - το γεγονός και μόνο πως τον επέλεξε για στενό του συνεργάτη ο Στάθης Τσαγκαρουσιάνος, ένας συνάδελφος με τον οποίον πάρα πολλά μας συνδέουν - κυρίως ο αλληλοσεβασμός και η αλληλοεκτίμηση -και πάρα πολύ λίγα μας χωρίζουν, με είχαν κάνει να τον αποδεχτώ de facto τον καλαμοκαβαλλημλενο ως ένα φαινόμενο τελοσπάντων της μπλογκόσφαιρας με καλή πέννα, καλό μυαλό, ενημερωμένο, ίσως και κάπως μορφωμένο και με άποψη αισθητική και ουσιαστική απέναντι στα πράγματα, έναν “μαθητή του Στάθη” ας πούμε. Που να φανταστώ οτι είναι ενας μαλάκας και μισός, μια καρακατινάρα που γράφει το χειρότερο είδος αδερφίστικου υστερικού κειμένου με κορώνες μάλιστα “αριστερής”, αντικυβερνητικής, ντίβας! Τι μου λές τώρα, εδω πέφτει πολύ γέλιο!. (Βάζω στοίχημα και να μου το θυμηθείτε πως αν ο Τσίπρας δεν τον περιποιηθεί καταλλήλως και δεν τον βάλει και σε κάνα ψηφοδέλτιο, αδερφή θα τον βγάλει κι’ αυτόν ή παιδολάγνο ή ποιός ξέρει τι άλλο θα κατεβάσει η κούτρα του).

Το διαπίστωσα σήμερα.

Χτές έπεσα πάνω σ’ ένα πόστ του που εκτός απο κάνα δυό υπερβολές μου φάνηκε σχεδόν κανονικό. Γκαζωμένο αλλά κανονικό. Τα γκάζια οχι μόνο τα δικαιολόγησα στον εαυτό μου αλλά τα έβαλα και στα υπέρ - γιατί χωρίς γκάζια παιχνίδι δεν γίνεται. Πήγα λοιπόν στην εκπομπή μου στον 9.84 και διάβασα όλο το πόστ του και συμφώνησα μαζί του και ανέβασα κι’ εδώ ενα πόστ με link για να μην τύχει και το χάσετε οι …λίγοι δικοί μου, το μεγάλο σουξέ της κατσαριδούλας της κλέιδωμένης στην παλιάάάάά΄ντουλάπα και μείνετε πίσω. Και σήμερα πρίν πάω στην εκπομπή κάνω ενα κλίκ και ξαναπάω απο κεί και μένω κόκκαλο : Ούτε τραβέλλα που της δώσανε το βραβείο του πούτσου δεν κάνει έτσι. Μεγάλες χαρές σας λέω.

Ξαναπήγα στην εκπομπή και τα είπα σε όποιον με ακούει, “sorry about yesterday guys and dolls, μας βγήκε μάπα το καρπούζι, τζούφιο καρατζούφιο και της χειροτέρας υποστάθμης”. Ελεγα κι’ εγω τόσους μήνες : Κοίτα να δείς που οι αναγνώστες στα blog αναγνωρίζουνε την ποιότητα και το καλό το κείμενο και γι’ αυτό είναι τόσο ψηλά η κατσαριδούλα. Μέσα μου βέβαια ο λόγος που δεν μου επέτρεπε να τον αμφισβητήσω είναι οτι τον διάλεξε ο Στάθης Τσαγκαρουσιάνος, αλλά κι΄αυτό είναι λάθος λόγος. Προφανώς ο Στάθης είδε αρχικά κάποιο καλό δυναμικό κείμενο με γκάζια και όρεξη για σουξέ και τούδωσε τη φόρα που χρειαζότανε. Απο εκεί και πέρα, οταν αυτονομείται κανείς κι΄εχει χιλιάδες “δικούς του”, κάνει πια το κουμάντο του. Είναι να μην καβαλλήσεις το καλάμι και νοιώσεις “Αυριανή”, “Πρώτο Θέμα” και, τώρα, ήρθε η ωρα της παλιάς κατσαριδούλας. Τετρακόσιους χιλιάδες αγοραστές, ενάμιση εκατομμύριο αναγνώστες είχε εκείνη η κωλοφυλλάδα που λεγότανε “Αυριανή”, τότε, στα μεγάλα της ντουζένια - κάτι σαν “Πρώτο Θέμα” ενα πράμμα. Τώρα πουλάει χίλια φύλλα γλείφοντας την ΝΔ. Και το “Πρώτο Θέμα”, μη βλέπετε πουχει λεφτά και μοιράζει καταπληκτικές ταινίες και δυό και τρείς μαζί, συν όλα τ’ αλλα δώρα, θα τελειώσουν αυτά και τότε θα δούμε ποιός θ’ αγοράζει την πατσαβούρα του Θέμου με τα πεντέμιση βρώμικα εκατομμύρια για τα οποία ακόμα δεν έχει δώσει λόγο. Ηρθε κι’ αυτουνού η σειρά εν πάσει περιπτώσει, είναι θέμα ολίγου χρόνου. Οπως και ο Παλαιός Κουρής (γιατί τα παιδιά του και τ’ ανήψια του, η επόμενη γενιά Κουρή και η μεθεπόμενη δεν έχει καμμιά σχέση με εκείνη την καφρίλα), έτσι και ο “εξυπνος και καραμπουζουκλής” Θέμος Αναστασιάδης, δείχνουν τον δρόμο που διαλέγει ν’ ακολουθήσει “ο πιό μοδάτος και με αναγνωσιμότητα μπλόγκερ της νέας εποχής”, ο σαραντάρης και φοβιτσιάρης “καρατσιδούλης” που δεν δέχεται διάλογο ούτε σχόλια στο μπλόγκ του, παραβιάζοντας πρώτος κάθε ένννοια δημοκρατίας, διαλόγου, συννενοήσης ή και διαφωνίας με τον συνάνθρωπο/επισκέπτη/αναγνώστη.

Θα μου πείτε τι έπαθα και τα πήρα έτσι χοντρα; Πρέπει μισό λεπτό να κάνω ένα save και να πάω μέχρι εκεί για να σας μεταφέρω τίς χοντρομαλακίες που γράφει το κνώδαλο, ο θαυμαστής του Τζίμη Πανούση που και το μουνί της μάννας του μπορεί να βγάλει στη σκηνή μπάς και κόψει κανα ρημαδοεισητήριο. Φοβού τούς πικραμένους, σε σφάζουνε στη γωνία και δεν προλαβαίνεις να βγάλεις άχνα. Τούς Πανούσηδες που δεν γίνανε τελικά ούτε καλλιτέχνες ούτε ποιητές ούτε τίμιοι γελωτοποιοί με ένστικτο και ηθος, παρα προτιμήσανε τη σκατολαγνεία και την ενδυθήκανε μετα μεγάλης προθυμίας “για να θρέψουν τα παιδιά τους” λέει. Λές και οι άλλοι, οι εκατοντάδες χιλιάδες άλλοι που παλεύουνε με το κάθε μέρα όσο πιό αξιοπρεπώς μπορούνε, δεν έχουνε υποχρέωσεις και παιδιά, γέρους γονείς, αρρώστους ή άλλα άτομα που εξαρτώνται απ’ αυτούς. Λές και το “χρειάζομαι τόσα” σε δικαιολογεί να κάνεις όποιο αίσχος φανταστεί το αρωστημένο σου μυαλό μπάς και βγάλεις τα φράγκα αυτά τα ρημαδιασμένα που, σήμερα το σιγουρεύτηκα, ονειρεύεται ξύπνια και κοιμισμένη η μικρή κατσαριδούλα τού διαδυκτίου μας.

Πάω λοιπόν να μαζέψω κουραδίτσες και ξερατά να σας τα φέρω μια σταλιά απο δώ να πάρετε μια γεύση.

“…ο Θέμος υπέκλεψε το DVD, το μοντάρισε και έπαιξε τα περίεργα παιχνίδια του. Αν αυτό είναι αλήθεια, ο Θέμος θα πρέπει να δικαστεί και να πάει φυλακή. Όμως ο Θέμος –σύμφωνα με όλους αυτούς- είναι αυτός που έχει το αμοντάριστο DVD. Εκτός αν μετάνιωσε κι αυτός -όπως η 25χρονη-, και το κατέστρεψε. Κρατάει δηλαδή την κυβέρνηση από τ’ αρχίδια – συγγνώμη, από τον κώλο, γιατί αυτή η κυβέρνηση δεν έχει πια αρχίδια. Μάλλον δεν είχε ποτέ. Και την κρατάει γιατί –σύμφωνα με αυτά που συζητούν όλοι οι Έλληνες ανά την επικράτεια τους τελευταίους δυόμισι μήνες και αναφέρει και ο Τζίμης Πανούσης στο πρόγραμμά του (να πάτε να τον δείτε)- στο DVD ο Ζαχόπουλος λέει πως ο Καραμανλής είναι γκέι. Δεν κατάλαβα! Και γιατί είναι κακό να είναι ο Καραμανλής γκέι; Δεν είμαστε όλοι; Υπάρχουν και στρέιτ ανάμεσά μας”;”

Να ένα πρώτο δείγμα γραφής του “σύγχρονου”, του “καινούργιου”, του ηλεκτρονικού μπλόγκερ που θα αντικαταστήσει τους πρώην νταβατζήδες, εκβιαστές και λοιπούς που ενηλικιώθηκαν και πάνε για σύνταξη με μερικά εκατομμύρια ευρώ στα υπόγεια της κάθε UBS (Union des Banques Suisses θα πεί αυτό). “Ο Καραμανλής είναι γκέη”. ΟΚ. Αστείο. Να γελάσουμε. Τα είχε με τον Αρη και τώρα τάχει με τον Θόδωρο. Ας ξαναγελάσουμε και ας πούμε οτι κι’ αυτό είναι ενα αστειάκι βρε αδερφέ, μη γινόμαστε και γεροντοκόρες. Εξ’ αλλου όπως λέει κι’ αυτός ο μαλάκας ο Πιτσιρίκος “Υπάρχουν και στρεϊτ ανάμεσα μας;”. Πολλά γέλια εδω. Κονσέρβα. (Απ’ αυτα που βάζουνε στις αμερικλάνικες κωλωδίες).

Συνεχίζει η χαρισματική πέννα : “Είναι παντελώς αδιάφορο το τι κάνει στο κρεβάτι του ο Καραμανλής – αν οι διάνοιες που έχει μαζέψει γύρω του το είχαν αντιληφθεί από την πρώτη στιγμή, θα είχαν αποφύγει όλο αυτό το ρεζιλίκι”.

Εδω θα την ήθελα την βοήθειά σας αν καταλάβατε τι θέλει να πεί ο ποιητής γιατί εγω δεν καταλαβαίνω μία τι θέλει να πει ο μαλάκας. Γράφει και χάλια. Αλλα ας ακολουθήσουμε τον διαυγέστατο συνειρμό του :

“Σκασίλα μας, ας γίνει πρωθυπουργός και η Ντάνα Ιντερνάσιοναλ – η Ντόρα μόνο να μην γίνει. Πάντως, εμείς περάσαμε υπέροχα με αυτήν την ιστορία – ήταν το πλήρες ξεβράκωμα πολιτικών και εκδοτών”.

Διακρίνετε κι’ εσείς, είμαι βέβαιος, την “ελπίδα απο το ηλεκτρονικό μας μέλλον” που κουβαλάει πάνω του αυτό το κείμενο, το πρωτο δείγμα των “ευπώλητων” Ελληνικών blogs. Ευτέλεια. Σιχαμάρα. Ασυναρτησία. Μπούρδα. Επαρση. Και καμμία συναίσθηση της γελοιότητος του. (Αυτό, δόξα τω Θεώ, είναι που μας σώνει πάντα την τελευταία στιγμή απο κάτι τέτοιους, σκάβουνε μόνοι τους το λάκκο τους και μας αφηνουνε στην ησυχία μας).

Πάρτε τώρα και την κατάληξη της εμβριθούς αυτής πολιτικής αναλύσεως του μαλάκα για να κοιμηθείτε ήσυχοι. “Απο την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλλα και βγάζω το καπέλλο μου να μην βραχεί η ομπρέλλα”. Ετσι τάλεγε αυτά “τα ασυνάρτητα” η γιαγιά μου η Δήμητρα. Κάπως έτσι θα μπορούσε να τιτλοφορείται η εμπεριστατωμένη και ευφυέστατη αυτή πολιτική ανάλυση που καταλήγει ως εξής :

“Αυτό που έχει σημασία είναι πως αν ο Θέμος όντως εκβιάζει την κυβέρνηση, είναι ένας νταβατζής. Και στις 7 Οκτωβρίου 2004, ο Καραμανλής στην ταβέρνα του Μπαϊρακτάρη είχε εκστομίσει την αξέχαστη φράση «δεν θα αφήσουμε πέντε νταβατζήδες να κυβερνάνε τη χώρα».

Στη συνέχεια, ο Καραμανλής κυλίστηκε αγκαλιά με όλους αυτούς τους νταβατζήδες που απειλούσε να εξολοθρέψει. Τρελό πάθος. Κατέβασε τα βρακιά του κανονικά.

Μόνο που εδώ υπάρχει ένα λεπτό σημείο: ο Θέμος Αναστασιάδης δεν ήταν εκδότης τον Οκτώβριο του 2004 – έγινε εκδότης τον επόμενο χρόνο, επί πρωθυπουργίας Καραμανλή.

Αν ο Θέμος αποδειχτεί νταβατζής και γλιτώσει τη φυλακή, θα είναι ένας φρέσκος νταβατζής, δημιούργημα της διακυβέρνησης της σεμνότητας και της ταπεινότητας.

Κάθε κυβέρνηση έχει τους νταβατζήδες που της αξίζουν. Ο νταβατζής της κυβέρνησης Καραμανλή θα είναι ο Θέμος Αναστασιάδης. Κι αυτό είναι πολύ αστείο”.

Το θέμα του παλληκαριού που το λένε “παλιά κατσαριδούλα” και είναι γύρω στα σαράντα, είναι ποιός είναι πούστης και ποιός δεν είναι. Μπορεί να έχει και όρεξη και για Outing οπότε πάρτε τα μέτρα σας - όσοι ανησυχείτε. Εγω δεν έχω φόβο. Είχα δώσει συνέντευξη στην Μαλβίνα Κάραλη το 1980 και ο τίτλος της ήτανε “Αρης Δαβαράκης : Είμαι Ομοφυλόφιλος”.

Αυτός είναι λοιπόν ο επικεφαλής της κούρσας των μπλόγκερς που ονειρεύονται χοντρό τζόγο σε λίγα χρόνια, έ; Κι’ εμείς είμαστε αυτοί που πρόκειται να ξαναπέσουμε στη λούμπα του κάθε μικρομεσαίας κομπλεξικιάς παλιάααααας κατσαριδούλας , να πάμε πάλι μαζί του άλλλα είκοσι χρόνια πίσω. No sir. Δεν έχουμε καιρό για τέτοια δευτεροκλασσάτα πεινασμένα κουμάσια. Αν αυτός μπορεί να λέει τον Καραμανλή αδερφή, τότε κι’ εγω μπορώ να λέω οτι γουστάρω για πάρτη του.

Είναι ενας γελοίος κομπλεξικός βλάξ - που δεν δίνει και συνεντέυξεις! Ξέρουν οτι θα τα κάνουν θάλασσα αν τούς γίνει μια κανονική ερώτηση και αναγκαστούν να κοιτάξουν τον άλλον στα μάτια - γι’ αυτό και πάντα και κρύβονται αυτες - οι “κατσαριδούλες της παλιάααας ντουλάπας”.

Τι να τίς κάνεις; Είναι και φοβιτσιάρες, φοβούνται μη φάνε κάνα μπουγέλο και τα κελιδώνουνε όλα, σχόλια, διαφωνίες, συζήτηση, όλα.

Και μονολογούν.

27/02/2008 22:45 by zardav Posted in Uncategorized |

“Comments”

Χ-7 27/02/08 - 23:10

Εύγε !

Δεύτε λάβετε φως

Αρη να ‘σαι καλά.

Αθανασία 27/02/08 - 23:43

Γειάσας κύριε Άρη!!…..ομολογώ ότι αυτή είναι η πρώτη φορά που σας βλέπω έτσι…τόσο απίστευτα εκνευρισμένο….τόσο απίστευτα θυμωμένο……και μου κάνει τόση μα τόση εντύπωση…όμολογώ ότι σας φοβίθηκα για λίγο!!όμως έχετε απίστευτο δίκιο…δεν ξέρετε πόσο δίκιο έχετε…και γώ έβλεπα παντού στη μπλογκόσφαιρα διάφορα γραμμένα για αυτό το μπλόγκ..και το είχα δεί και σε πολλούς readers από διάφορα μπλόγκς…και μου χε κάνει τόση εντύπωση…και θεώρησα ότι γιανά έχει τόση πολύ αποίχηση…θα πρέπει να είναι αρκετά καλό..λυπάμαι που θυμώσατε και που ίσως σας απογοήτευσαι ότι είδατε-διαβάσατε εκεί μέσα…έχετε δίκιο από ότι είδα από τα γραφόμενά σας κείμενα που ξεχειλίζουν από ευτέλια,χοντροκοπιά,κακογουστιά,κατινιά….και πάαααααρα πολλά άλλα κακά στοιχεία που απωθούν και διώχνουν τους αναγνώστες..αυτό που έχω να πώ εγώ είναι ότι λυπάμαι επειδή βλέπω ότι έχει μπεί και εδώ μέσα η βρωμιά,η ανωμαλία,και η διαστροφή….ευτυχώς όμως όχι σε τέτοιο βαθμό που να μας διώχνει εντελώς από τη μπλογκόσφαιρα…όχι ακόμη…(γιατί μη νομίζετε έχω δεί κι εγώ πάρα πολλά τέτοια όπως αυτό που περιγράφετε εδώ)….νομίζω θα ξέρετε για το περιστατικό που τις τελευταίες μέρες έχει κάνει τη μπλογκόσφαιρα να βουίξει και που έχει απασχολήσει πάρα πολλές εκπομπές στη τηλεόραση και συζητιέται διαρκώς και αφορά στο μπλόγκ ενός άγνωστου-ανώνυμου δημοσιογράφου ο οποίος έχει επανειλλημένα κατηγορηθεί για προσβολή,εξύμβριση,και λασπολογία εναντίον διαφόρων δημοσίων πρωσόπων….κτλ,κτλ,κτλ…και ότι ψάχνουν οι πάντες σύσωμοι να βρούν ποιός είναι,να βρούν κάτι το μπλόγκ του…και να ασκηθούν ποινικές διώξεις;;;ή να κλείσει το μπλόγκ του κτλ,κτλ,κτλ…;;;αυτά πιστέυω ότι είναι η κακή και άσχημη πλευρά του μπλόγκινγκ…δυστυχώς πάντα μέσα στα πανέμορφα λουλούδια ενός κήπου θα υπάρχουν και τα ζιζάνια,τα σκουλήκια…τα αγριόχορτα,οι μουχρίτσες,τα διαβολόχορτα και πάει λέγοντας….!!σημασία πιστέυω έχει εμείς να μην βάζουμε μέσα μας όλη αυτή τη βρωμιά…και να πέρνουμε τα καλύτερα στοιχεία πάντα….από ότιδήποτε…να μην αφήνουμε να μας αγγίξει αυτή η βρωμιά…να μας ‘αλλιώσει’….θέλω τώρα να ηρεμήσετε και να το ξεχάσετε….ελάτε δεν είναι δα και τόσο δύσκολο…!!μη σκάτε για τη βλακεία του καθενός…δεν αξίζει να χαλιέστε…για τόσο ανάξιους λόγου και τιποτένιους ανθρώπους άδειους χωρίς περιεχόμενο…γιατί ανάξιοι και τιποτένιοι είναι..μια γλυκιά καλυνήχτα από μένα….Αθανασία.

Lily 28/02/08 - 4:47

Kαλά βρε Άρη μου δεν ήξερες δεν ρώταγες ….έχεις δει πολλούς μπλόγκερς να εκδίδουν βιβλία με το υλικό τον μπλόγκ τους και στο καπάκι να αρθρογραφούν σε εφημερίδα μπορδολογόντας…μόνο και μόνο με την ιδιότητα της δημιουργίας ενός πετυχημένου ιστιολόγιου???!!!
Από την στιγμή που θέλεις να λέγεσαι μπλόγκερ και δεν είσαι ούτε συνγραφέας ούτε δημοσιογράφος τι σκατά τα θες τα μπικουτί?? … Γράψε στο μπλόγκ σου της απόψεις σου κύριε ιδεαλιστή επαναστάτη και άσε την μάσα στους άλλους….

Kωστης 28/02/08 - 10:59

Αρη, γιατι τωρα μου θυμιζεις τον Βασιλη Χιωτη…..χαχαχα
Ολοι εσεις οι επωνυμοι ασημαντοι εχετε λυσσαξει με τους “ανωνυμους” που ο κοσμος αρχιζει να προτιμαει απο σας.
Μακαρι να ειχες το ταλεντο του πιτσιρικου βρε δυστυχε…

κρίμα 28/02/08 - 11:14

Κύριε Δαβαράκη σας βγαίνει κάτι σαν φθόνος. Διάβασα το άρθρο του Πιτσιρίκου και κατάλαβα ακριβώς τα αντίθετα από αυτά που γράφετε. Είστε και άνθρωπος της δημοσιογραφικής πιάτσας, τι συζητάει όλη η πιάτσα από τα Χριστούγεννα; Δεν λέει πως η χώρα δεν κυβερνιέται εξαιτίας αυτών που λέει ο “κύριος γενικός” στο ντιβιντί; Μα τηλεόραση δεν βλέπετε; Τα υπονοούμενα δεν τα ακούτε; Ο Πιτσιρίκος σας πείραξε; Και καλά ο Πιτσιρίκος, αλλά αφήστε ήσυχο τον Πανούση γιατί είναι το ίνδαλμα μου! -:))))

kitty 28/02/08 - 11:25

Ωραία τα λες Άρη! Να πεις στο φίλο σου τον Τσαγκαρουσιάνο να τον διώξει τον αλήτη τον pitsiriko από τη Lifo.

zardav 28/02/08 - 12:04

Εγω εδω, αντίθετα απο τον Πιτσιρίκο σας, δεν ελέγχω ουτε τι γραφεται ουτε ποιός τό γράφει και απαντάω κιόλας όσο συχνότερα μπορώ.

Για των Κωστή λοιπόν, το Κρίμα και την kitty : Λυπάμαι που σας τη σπάω αλλά τι να κάνω που τα σιχαίνομαι αυτά τα τσογλάνια που κάνουνε και τα επαναστατημένα “καλά παιδιά”; Γνώμη μου είναι και τη λέω υπογράφοντας με τ’ όνομά μου, όπως έκανα πάντα. Δε χρειάζεται να συμφωνούμε, είναι απαραίτητο όμως να εκφράζουμε τις απόψεις μας. Δικαίωμά σας να σας αρέσει ο Πιτσιρίκος, δικάιωμά μου να τον βρίσκω φτηνιάρη και κάλπικο. Ετσι δεν είναι;

ανδρεας 28/02/08 - 12:06

αρη μου αρέσει τρελλά η αναρτηση σου σήμερα, όχι γιατι συμφωνώ απόλυτα, αλλά γιατι πέρνεις θέση. ξεκάθαρα. απόλυτα και αδιαπραγμάτευτα. και μ αρέσεις σημερα

αλλά στηρίζεσαι σε δυο βάρκες κατα την γνώμη μου. του καθωσπρεπισμού και της ηθικής.

ανήθικη είναι η στάση του πιτσιρικου, να μην επιτρέπει τα σχόλια(αλλά συνάμα και δικαίωμα του), ανήθικη και η λαιμαργία της επιτυχίας(λίγοι άλλωστε στέκονται στο ύψος των περιστάσεων, ποσο δε μάλλον΄, όταν είναι για πολύ καιρό πεινασμένοι.

αλλά είναι στα μάτια μου , ακραίος συντηριτισμός, να ενοχλέισαι επειδή αφήνει υπονοούμενα για την σεξουαλικότητα του πρωθυπουργού, ή για την τοποθέτηση του για τους νταβατζήδες.

και είναι καθωσπρεπισμός, να ζητάς απο οποιονδήποτε πολίτη αυτής της χώρας, να κρίνει με ευπρέπεια, ανθρώπους που μας κυβερνούν όλα αυτα τα χρόνια, όταν κάθε έννοια αξιοπρέπειας μας έχει στερηθεί, απο δικές τους ενέργειες και παραλέιψεις.

χρειάζεται να παραθέσω παραδείγματα? για τα σχολεία που πήγα? για το αν μας στηρίζουν όταν πια βγαίνουμε απο αυτά? για το κράτος πρόνοιας? για τη δικαιοσύνη? για το αν ζούμε σε μια πραγματική δημοκρατία?

δεν είδες προχθές στον λάκη την κοπέλα που πεθαίνει σε 6 μήνες και βγήκε στο τηλέφωνο η διευθήντρια του ικα και της ζητούσε να κάνει άιτηση για να κοιτάξουν την περιπτωση της?

είναι σαν τη θεία μου που κοιτά αυστηρά τον πιτσιρίκο, επειδή βγάζει γλώσσα και κάνει χυδαίες χειρονομίες την ΄ωρα που τρώμε στο τραπέζι που μας κερνά ο τοκογλύφος.
ναι ο πιτσιρικάς εν προκειμένω, δεν έχει παιδεία, και είναι υποταγμένος στα πρωτόγονα ενστικτά του. αλλά μην επιλέγεις να μαλώσεις αυτόν. τον τοκογλύφο στηλίτευσε.

Βασιλική Νευροκοπλη 28/02/08 - 12:08

Εγώ γέλασα!!!!!!!
Έλα τώρα να γελάσεις κι εσύ!!!!!!!!

http://www.animusanimus.blogspot.com

Γιατί οι μπλόγκερς δεν είναι όλοι…
Πιτσιρίκοι….

Καλή Τσικνοπέμπτη!

Δημήτρης Νικηταράς 28/02/08 - 12:20

Καλημέρα σε όλους σας.Δεν γνωρίζω τον πιτσιρίκο ούτε έχω ποτέ μου ερωτευτεί εξαιτίας κάποιων στίχων του ή κείμενού του. Λυπάμαι. Ήθελα όμως να σας σας μιλήσω, μέσα από την καρδιά μου, για τον Άρη Δαβαράκη, τον οποίο γνωρίζω μόνο μέσα από τα τραγούδια του και το ιστόλογιό του. Θα μιλήσω παραβολικά και όσα λέω τα εννοώ. Ο Άρης Δαβαράκης είναι ένα από τα ταπεινά άνθη του βρώμικου κόσμου μας το οποίο επέλεξε μια Σοφή Μέλισσα, ο Μάνος Χατζιδάκις, να της δώσει την Γύρη (στίχους) ώστε να παράγει την Μελένια Αθάνατη μουσική της. Ο Μάνος σαν την Μέλισσα στους Γήινους σκουπιδότοπους αναζητούσε λευκούς και αμόλυντους ανθούς, για μένα όλα τα παιδιά, τα αγόρια και τα κορίτσια του Μάνου είναι Ιερά. Η Μπαλάντα των Αισθήσεων και των παραισθήσεων για παράδειγμα ταξιδεύει και ξεσηκώνει τους Γαλαξίες από το 1985, λυπάμαι που δεν μπορώ να πω το ίδιο για τις Τατιανιές της καθημερινότητάς μας, εντάξει γελάμε, αλλά προσωπικά θέλω αυτό το μαγικό “κάτι” το οποίο θα με σπρώξει παραπέρα και θα με κάνει καλύτερο Άνθρωπο. Και αυτό το κάτι μου το έχουν προσφέρει και ο Άρης και ο Μάνος. Τους χρωστάω πολλά, το ξέρω, Αρη, να σε έχει ο Θεός καλά και όλοι ξέρουμε πόσο άκακος είσαι ακόμα και αν φάνηκες σκληρός..

φαίδρα φις 28/02/08 - 12:24

Άρη,γεια σας και καλημέρα…
εγώ συμφωνώ μαζί σας,όπως και καταλαβαίνω την “εν θερμώ” οργή σας…
θα σας έλεγα όμως-αν μου επιτρέπετε- ότι οι παρορμήσεις μας ενίοτε γίνονται σύμβουλοι κακοί και σιγοντάρουν την ανακολουθία μας και εννοώ-και πάλι συγχωρήστε την ευθύτητά μου-πως δε γίνεται τη μια μέρα να αποθεώνουμε κάτι και την ακριβώς επόμενη να το αποκηρύττουμε και να το αφορίζουμε εν τη γενέσει του και εν συνόλω.
αναφέρομαι-όπως ήδη θα εννοήσατε- στα δύο post σας που αφορούν τον “πιτσιρίκο”.
προσωπικά,δεν έχω μπει στο blog του και αγνοώ τι γράφει σ’αυτό,οι πληροφορίες που έχω προέρχονται από σας και τα όσα παραθέσατε.
σαφώς,το bona fide και οι “καλές συστάσεις” και οι “έξωθεν καλές μαρτυρίες”,είναι ενδείξεις αλλά πόσο μπορούμε να τις εμπιστευόμαστε και μάλιστα τυφλά?
ωστόσο,αντιλαμβάνομαι και την ορμή σας να πάρετε θέση σ’ένα θέμα καίριο και επίκαιρο,μα νά,που καμιά φορά αυτό γίνεται παγίδα και μας εγκλωβίζει…
προστατέψτε τον εαυτό σας δια μέσου των δεύτερων σκέψεων…
πολύ φιλικά και στη διάθεσή σας…

σας φιλώ

zardav 28/02/08 - 12:28

ανδρεας : Ολα μαζί μέσα σ’ ένα τσουβάλι δεν χωράνε φίλε μου. Εγω σ’ αυτό το πόστ για τον Πιτσιρίκο γράφω και για τούς διάφορους Πιτσιρίκους που περιμένουν στη γωνία : Κι’ εσύ Βασιλική μου με το χαριτωμένο “τρομο”αστειάκι που αναπαράγεις, ετοιμάσου να λογοκριθείς αύριο οχι απ’ αυτούς που φοβάσαι σήμερα αλλα απο κάτι άλλους, σαν το τσογλάνι αυτό, το επαμφοτερίζον. Κατα τα άλλα οπωσδήποτε “καλή Τσικνοπέμπτη” αν αυτό σημαίνει κάτι!

zardav 28/02/08 - 12:33

Φαίδρα Φις : Ηρθατε ενω έγραφα την προηγούμενη απάντηση. Σωστή η συμβουλή σας και σας ευχαριστώ γι’ αυτήν, δεν είναι όμως του χαρακτήρα μου να κάνω δεύτερες σκέψεις, ο αυθορμητισμός ήτανε πάντα χαρακτηριστικό μου και όσο τον “πληρώνω” αλλο τόσο τον εισπράττω. Δυό καρπούζια στην ίδια μασχάλη δεν γίνεται.

ανδρεας 28/02/08 - 12:38

άρη, οκ, σήμερα γράφεις για αυτόν και όσους του μοιάζουν. αλλά κάνεις ένα στενό focus. όπως κάνουν τα γεράκια όταν κυνηγάνε.

ένας άνθρωπος της τέχνης με το δικό σου παρελθόν, οφείλει να βλέπει σαν το ψάρι, και ποτέ να μην χάνει την χάρη του όταν κολυμπάει

Kωστης 28/02/08 - 12:44

Βεβαιως ο κ. Δαβαρακης και ο καθε κυριος Δαβαρακης που εγραψε 5 στιχακια, μισο θεατρικο και 10 σχολια και ξερει πανω απ όλα να πλασαρει την persona του στα media, μπορει να λεει την αποψη του. Τα “τσογλανια” κυριε Δαβαρακη εχουν αυτο το δικαιωμα, ή πρεπει να παιρνουν την αδεια σας, ή του κ. Χιωτη ενδεχομενως, ή του οποιου αλλου ασφαλιτη δημοσιογραφου?

zardav 28/02/08 - 12:47

Δημήτρης Νικηταράς - ανδρέας : Ευχαριστώ αλλά μπερδεύουμε διαφορετικά πράγματα. Δεν έχουν σχέση τα τραγούδια ή οτιδήποτε άλλο καλό έχω κάνει ή γράψει κάποτε ή και τώρα με το πόστ για την επικαιρότητα του “Πιτσιρίκου”. Μακάρι να είμαι γεράκι άμα έχω στόχο, αυτό με τιμά. Ναι, κάνω focus, πολύ καλά το λές.

φαίδρα φις 28/02/08 - 12:48

δίκιο έχετε,απλώς,κάποτε κρίνουμε “εξ ιδίων τα αλλότρια”…
εννοώ πως κι εγώ είμαι αυθόρμητη αλλά ως τώρα περισσότερο το έχω πληρώσει παρά το έχω εισπράξει,εξ’ού και η “ανησυχία” μου για σας…
υπάρχουν αρπακτικά όμως και όχι με τις καλύτερες προθέσεις που περιμένουν πώς και πώς πάνω από τα κεφάλια μας…σκεφτείτε το…
συμβουλή??? δεν θα τολμούσα να σας συμβουλέψω…
τη σκέψη μου κατέθεσα σε κάποιον άνθρωπο που θαυμάζω και συγκατανεύω στην αλήθεια του και στη στάση του έναντι της Τέχνης και της Ζωής…

σας φιλώ ξανά

zardav 28/02/08 - 13:04

Κωστής : Φίλε μου εγω ξέρεις ποιός είμαι, υπογράφω. Και μπορείς να γράψεις εδω απο κάτω οτι γουστάρεις, δεν έχω μπλοκάρει τα σχόλια και κάθε διαφωνία στίς απόψεις μου. Οχι μόνο μπορείς να σχολιάσεις αλλά θα κάνουμε και κουβέμντα και θα βριστούμε και θα μαλλώσουμε και οτι θές. Δεν είμαι κρυμμένος πίσω απο φοβίες σαν αυτές που κυνηγούν τούς “πιτσιρίκους”. Εχω άποψη, την λέω, την πληρώνω, την εισπράττω και μπορεί όποιος θέλει να με σταματήσει στο δρόμο και να μου πεί “γραφείς μαλακίες”. Δεν κρύβομαι. Δεν είμαι στρουθοκαμηλάκι σαν αυτόν εκεί που βρίζει και λέει τον έναν και τον άλον πούστη ή στρεϊτ ή οτιδήποτε και βγάζει συμπεράσματα γιατί λέει “τ’ ακουσε στον Πανούση, το λέει κι’ ο Πανούσης πως ο Καραμανλής είναι αδερφή”. Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα φίλε μου, είναι πολύ φτηνά και πολύ χυδαία και πολύ τρίτης διαλογής ξεφτίλα. Και δεν μπορείς να πείς και μια γνώμη ΕΚΕΙ. Ενω ΕΔΩ γράψε οτι θές, είμαι έτοιμος να σου απαντήσω, δεν είμαι κρυμμένος στην ντουλάπα σαν τον μαλάκα.

Kωστης 28/02/08 - 13:16

H ανωνυμια, δεν ειναι κρυψωνα, ειναι ενα δικαιωμα κι αυτη, πως να το κανουμε τωρα? Ετσι γεννηθηκαν τα blogs, βασισμενα στην ανωνυμια. Ενας χωρος να γραφει ο καθενας τη καθε παπαριά του, κανοντας και κακη σατιρα ισως. Γιατι σ’ ενοχλει τοσο πολυ αυτο? Δεν το καταλαβαινω. μηπως ειναι η διαφορα γενεων?

Βασιλική Νευροκοπλη 28/02/08 - 13:16

Άρη μου, κάθε μέρα κρινόμαστε, το ξέρεις καλά. Ίσως και να λογοκρινόμαστε και να μην το γνωρίζουμε ακόμα. Προσωπικά, σου λέω αλήθεια, δεν φοβάμαι τίποτα και κανέναν. Μόνο τον εαυτό μου φοβάμαι.
Εγώ έφριξα όταν είδα το προηγούμενο ποστ σου, αλλά περίμενα να δω την συνέχεια. Έχουμε δει πολύ χειρότερα πράγματα από τον πιτσιρίκο, δεν ξαφνιάζομαι καθόλου.
Το ενδιαφέρον για μένα είναι το πώς ανέκαμψες και βγήκες από την παγίδα στην οποία έπεσες. Γιατί όλοι μας πέφτουμε σε παγίδες. Θέλει όμως μια λεβεντιά το αντίθετο και η ομολογία.

Καλή τσικνοπέμπτη θα πει:
Καλά να περάσουμε σήμερα με τα φιλαράκια μας όσοι βγούνε έξω ή όσοι θα τα τραπεζώσουνε στο σπίτι τους όπως εγώ. Να ξεμπερδεύουμε όσο πιο ανώδυνα γίνεται με τις σάρκες μας αφού τις καταβροχθίσουμε και ν’ αξιωθούμε μετά να νηστεύουμε μπας και φτάσουμε, -θα φτάσουμε πού θα πάει-, να ελαφρύνουμε λίγο το βάρος του σώματος, να σηκωθεί λίγο ψηλότερα η ψυχούλα μας… ν’ αναστηθούμε!
Χαμογέλα, σ’ αγαπάω πολύ.

Kωστης 28/02/08 - 13:21

O Καψαμπελης που αφησε ελευθερα τα σχολια, τωρα τον κυνηγανε οι Χιωτηδες και οι ασφαλιτες.

zardav 28/02/08 - 13:32

Κωστής: Οχι, δεν είναι η διαφορά γενεών, τουλάχιστον νομίζω οτι δεν είναι. Θα σου πώ τι νομίζω οτι με ενόχλησε και αντέδρασα με πολή θυμό : Γίνεται αυτή τη στιγμή ενα θέμα απ’ αυτα όλα τ’ αρχίδια τούς πολιτικούς και τίς κωλοφυλλάδες τους και πάνε να επιτεθούν στα blog με αφορμή το press.gr γιατί ξέρουν : Σε λίγο καιρό, αύριο-μεθαύριο, τα blog θάχουν μεγάλη δύναμη και θα μπορούν να παρεμβαίνουν και να τούς χαλάνε όλες αυτές τις βρωμοδουλειές, τα Ζαχοπουλέϊκα, τα εκατομμύρια του Θέμου και πολλά άλλα τρισχειρότερα. Και πάνω στη διαμάχη, ακριβώς πάνω στη στιγμή, βγαίνει ο πιό δυνατός μπλόγκερ, με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, ενα παληκάρι που έχψει την εικόνα του σοβαρού και τού έγκυρου (ετσι νόμιζα εγω, έκανα λάθος, το διαπιστώνω πιά) και αντι να κάνει focus στην απειλή που υφίστανται τα blogs, δεσμεύσεις και απαγορεύσεις και νόμους κι’ αστυνόμους, γράφει αν πηδιέται ο Καραμανλής και ο Ρουσόπουλος. Σόρρυ, θύμωσα, απογοητευτηκα και βγήκα απ’ τα ρούχα μου. Τα μπλόγκς κάνουν παιχνίδι στις Αμερικάνικες εκλογές και νόμιζα ο μαλάκας οτι ο Πιτσιρίκος είναι απ΄αυτά τα μπλόγκς. Αν είναι για να γράφει παπαριές απλώς και να κάνει κακή σάτιρα, κακώς τα πήρα. Ας κάνει οτι θέλει. Νόμιζα οτι ήταν σοβαρός, εκεί είναι όλη η παρεξήγηση.

Kωστης 28/02/08 - 13:44

Εναποκειται ομως στους αναγνωστες του πιτσρικου να κρινουν την σατιρα του και να μην τον ξαναδιαβασουν αν τον κρινουν ΑΥΤΟΙ ως φτηνιαρη. Εμενα π.χ. δεν μου αρεσει ο Λαζοπουλος και απλως κλεινω την τηλεοραση, δεν βγηκα να πω οτι ο Λαζοπουλος ειναι αθλιος.

Αυτα. Και αν ειπα κατι για σενα, το παιρνω πισω, δεν εχω τιποτα μαζι ου.

zardav 28/02/08 - 13:56

Κωστής : Δεν ξέρω αν έχεις μπλόγκ, φαντάζομαι αν είχες και στην έσπαγε ο Λαζόπουλος κάτι θάγραφες. Πάντως σ’ ευχαριστώ για την συζήτηση. Συζητάς, κάνεις διάλογο, είσαι κύριος.

Kωστης 28/02/08 - 14:08

Παρομοιως! Εχω μπλογκ αλλα γραφω μονο για θεωριες κυματων και την εχω γλυτωσει! (forexbird.blogspot.com).
Ο διαλογος μου εφτιαξε την διαθεση. Thanks.

pavlos 28/02/08 - 14:10

Μ’ αρέσει όταν τα παίρνεις στο κρανίο. Και ναι συμφωνώ μαζί σου. Γέμισε ο κόμος τιμητές και κριτές των πάντων. Και κυρίως συμφωνώ με το τελευταίο σχόλιό σου στον Κωστή.

Βασιλική Νευροκοπλη 28/02/08 - 14:38

OK! Έβαλα κι εγώ ένα διευκρινιστικό σχόλιο στο ποστ μου, προς αποφυγήν παρεξηγήσεων! Τα ξεκαθαρίσαμε τώρα!

zardav 28/02/08 - 17:17

Ελειψα τρείς ώρες και ξαναφεύγω για τον 9.84, να κάνω εκπομπή. Στον Κωστή, τον pavlo και την Βασιλική Νευροκοπλή, τούς τρείς τελευταίους, την αγάπη μου. Και σ’ όλους, όλη την…σημερινή παρέα, νάμαστε καλά, γεροί, δυνατοί, αθώοι και υγιείς στην ψυχή και στο σώμα. Sorry αν σας στεναχώρεσα αλλά τι να κάνω ο άνθρωπος, τα πήρα. Τόχω ΚΑΙ αυτό το κουσούρι!

δημολόγος 28/02/08 - 17:23

Όποιος συλλογάται ελεύθερα, συλλογάται καλά.
Βρίσκω το συγκεκριμένο post απο τις πιο έλεύθερες στιγμές σου που έχω διαβάσει.
Καλή σου μέρα.

Σπύρος 28/02/08 - 21:52

Σιγά μωρέ Αρη μου με την ΄Χριστιανική αγάπη΄με την οποία χαιρετάς τούς υβριστές σου…
Εδώ και χρόνια δεν είσαι εσύ το κατεστημένο-ούτε και ήσουν ποτέ εδώ που τά λεμε-αλλά κάτι Lifo που στην ουσία αποτελούν τήν ΄εξευγενισμένη΄εκδοχή τού Nitro και λοιπών espresso.
Oλοι αυτοί πού αποτελούν μιά αλαζονική υπο-κοινωνία τού δήθεν και τού ΄υπεράνω΄.Που καθορίζουν το ΄γούστο΄για την μουσική ,το θέατρο,τίς τέχνες επειδή βρίσκονται ανάλογοι ημιμαθείς να τούς ακολουθούν…
Ημι-εγγράματοι,Ημι-μαθείς,παιδάκια τής σειράς και τής πλάκας πού έγιναν ΄κάποιοι΄από αντίστοιχο κοινό δήθεν ΄προβληματισμένων΄μικροαστών.
Για το μόνον που διαφωνώ είναι πού μπλέχεις μέ τά πίτουρα..
Ποιός θα θυμάται τον κάθε ατάλαντο,που θέλει να εκδόσει τίς ΄σοφίες΄του και σε βιβλίο ,σέ δέκα χρόνια??
Κάποιος άλλος ΄ψευτοαριστερούλης΄τού life-style θα πάρει την θέση του…Ωρες-ωρες θεωρώ κάτι παραλογοτεχνίες τύπου Μάϊρας Παπαθανασοπούλου,πιό έντιμες γιατί δεν πουλάνε τίποτα παραπάνω απ΄αυτό πού είναι…
Κατι σάν τούς μανατζαραίους τής Eurobank ένα πράμα ειναι ολοι αυτοί οι life-στυλίστες…Αναλώσιμοι και ασήμαντοι…
Οσο για τον άθλιο ημι-ανωνυμο που σού μιλάει για τά 5 στιχάκια πούχεις γράψει να πάει να πλύνει το στόμα του και να διαβάζει πιτσιρίκια μόνον…
Ως εκεί σκαμπάζει…

Σπύρος 28/02/08 - 21:54

Ο Κακομοίρης ημι-ανώνυμος λέγεται Κωστής,για να το ξεκαθαρίζω…
Ο δόλιος ,που φέρεται σάν ΄πιτσιρικίτσα΄κατά το ΄ρουβίτσα΄και έχει και το θράσος να μιλάει γιά ΄δύστυχους΄…………
Οξω ρέ απο την παράγκα…

prospero 28/02/08 - 22:09

Άρη
Εγώ συμφωνώ σε όλα. Γεια στο στόμα σου.
Και το ύφος σου μια χαρά το βρίσκω, αλλά προ πάντων αναγνωρίζω το δίκιο σου!
Φευ! Όταν λέμε τα πράγματα με τον τρόπο που τα υποκινεί ένα ουσιαστικό πάθος, ποτέ δεν γινόμαστε αγενείς. Αλλιώς την κάνουμε τη ζωή μας θέατρο. Ή μάλλον λάθος, την κάνουμε κακό θέατρο, σαν εκείνο που παίζουνε οι μάρτυρες στα δικαστήρια: “… ναι είδα αλλά λίγο…” , “είμαι voyeur αλλά όχι πολύ, απλά μου αρέσει λίγο…”
Να ΄σαι καλά.

zardav 28/02/08 - 22:19

Ναι prospero, ετσι είναι. Και δεν συμφω΄νώ με τον φίλο μου τον Σπυρίδωνα : Ασε να κάνουμε διάλογο. Να συννενοήθούμε θέλουμε. Δεν έχει υποχρέωση κανενας Κωστής να ξέρει κανέναν Δαβαράκη. Να όμως που μπορούν να συστηθούν, να διαφωνήσουν και να τα βρούν. Φυσικά για να γίνει αυτό πρέπει να μην΄είναι όλα κλειδωμένα όπως στο σπίτι του “Πιτσιρίκου” που έχει ταμπουρωθεί και δενν σκάει μύτη γιατί φοβάται “σκληρές ερωτήσεις” όπως “πώς σε λένε;”, “πόσο χρονών είσαι;”, “σ’ αρέσουνε τ΄αγόρια ή τα κορίτσια;”. Το βρίσκει πιό βολικό να λέει αδερφή τον πρυθυπουργό κλειδωμένος στην ντουλάπα του. Εμείς πάλι όχι. Είμαστε εδω, κουβεντιάζουμε, θυμώνουμε, τα παίρνουμε και τα βρίσκουμε μεταξύ μας. Ετσι μ’ αρέσει εμένα και τον Κωστή ειδικά τον χάρηκα γιατί ήρθε ΠΟΛΥ αρνητικός εδω κι’ εφυγε με μια θερμή χειραψία. Αυτό δείχνει άνθρωπο καλό, καλών προθέσεων, όχι εμπαθή.

Σπύρος 28/02/08 - 22:26

Oτι πείς Αρη..
Αν είναι πρώτα να βγάλω όλη μου την χολή και σέ καθυβρίσω γιά να ανταλλάξω θερμή χειραψία μαζί σου στο τέλος,δικαίωμά σου.
Προσωπικά τέτοιοι ΄πολιτισμοί΄με αφήνουν αδιάφορο,ειδικά οταν δεν ζητείται μιά ξεκάθαρη συγνώμη..
Σιγά που θα τά βρίσκω με τον καθένα στό όνομα τού ΄διαλόγου΄.
Αλλά εσένα αφορά όχι εμένα..

dianathenes 28/02/08 - 23:00

Συμφωνώ με αυτό που είπε παραπάνω ο Ανδρέας>ένας άνθρωπος της τέχνης με το δικό σου παρελθόν, οφείλει να βλέπει σαν το ψάρι, και ποτέ να μην χάνει την χάρη του όταν κολυμπάει. Δεν σας γνωρίζω αλλά σας παρακολουθώ και έχω προσέξει ότι ο λόγος σας είναι περι-ποιημένος. Σαφώς και έχετε αίμα στις φλέβες σας…. ο Πιτσιρίκος δεν μου φαίνεται ότι έχει. Μου μοιάζει για ρομποτ που αναπαράγει κασέτα.Τόσες “εξυπνάδες” μαζεμένες θα πρέπει να τις κατεβάζει η κούτρα του φασόν, από κεκτημένη ταχύτητα μετά από βαθιά γνώση του τι έχει πέραση. Είναι κι αυτό ένα ταλέντο….

zardav 29/02/08 - 0:09

Τι να πώ: Τη χάρηκα την σημερινή κουβέντα. Ξέσπασα. Δεν μπορώ άλλο να είμαι “ευγενικός” με όλους, να πα να γαμηθούνε οι ΅πιτσιρίκοι΅οι κλειδωμένοι στα ντουλάπια. Κατα τα άλλα καλλό ξημέρωμα! Παρασκευή αύριο, δεν έχω εκπομπή. Θ¨ασχοληθώ όλο το week-end αποκλειστικά με το “99%”, θα το δω και δυό και τρείς φορές, το επιθύμησα. Και την άλλη βδομάδα δεν θάμαι εδω γιατί φεύγω Παρασκευή 7 για το Αγιον Ορος να κάνω εκεί Καθαρά Δευτέρα, να νηστέψω το τριήμερο, να κοινωνήσω την Τετάρτη στην προηγιασμένη στο Καθολικό της Λαύρας και να επιστρέψω Αθήνα Κυριακή 16. Πήρα άδεια απ¨το σταθμό και θα κάνω δίωρα κάποια άλλη στιγμή. Σχεδόν δέκα μέρες, εννιά νύχτες, Αγιον Ορος. Το περιμένω πως και πώς. Μετράω τις ώρες…

Κάθε φορά είναι σα να γυρνάω σπίτι μου…

mpia 29/02/08 - 0:57

Άρη δεν μπορείς να είσαι ευγενικός με όλους. Κι από όλο αυτό που συμβαίνει, από όλους αυτούς που μας έχουν φάει τη ζωή σου έφταιξε ένας μπλόγκερ; Σε αυτόν ξέσπασες; Εσύ γράφεις σαν να σου έχει σκοτώσει τον πατέρα. Συγγνώμη που θα στο πω αλλά το υστερικό σου κείμενο μου έδωσε την εντύπωση πως ζήτησες ραντεβού από τον Πιτσιρίκο, σου αρνήθηκε και νευρίασες. Κακογερνάς καημένε.

zardav 29/02/08 - 7:36

mpia: Οποιος έχει μάτια βλέπει κι΄όποιος έχει κρίση κρίνει. Δεν αποκλείεται και να κακογερναω. Και αν συμβαίνει θα είμαι ο τελευταίος που θα το καταλάβει. Απ΄όσο αντιλαμβάνομαι πάντως περνάω μια χαρα μεγαλώνοντας και απολαμβανω την ωρίμανση. Οσοι απο μας έχουμε περάσει πολύ καλά δυό-τρείς δεκαετίες και συνεχίζουμε να είμαστε ανοιχτοί και ανα πάσαν στιγμην έτοιμοι για τα καλύτερα και τα χειρότερα, δεν μασάμε ευκολα mpia μου (αδερφούλα κι΄εσύ ταλαίπωρη, χήρα ή απλώς στεναχωρημένη;)

Kωστης 29/02/08 - 9:58

Ευχαριστω βρε Αρη για την υπερασπιση αλλα και ο Σπυρος κανει το ιδιο λαθος με μενα. Αντιδρα κατω απο την βαρος των νευρων του και αυτο δεν ελεγχεται ποτε. Οπως μπορεις να πλακωσεις καποιον επειδη απλως σου εκλεισε τον δρομο. Εχουμε μια υστερια, ολοι μαζι σαν κοινωνια και ο καθενας χωριστα.

Οσο για τα 5 στιχακια κλπ. ειναι οι συνηθεις βλακειες που λεγονται σε ενα καυγα. Τα πηρα πισω και το ΕΓΡΑΨΑ. τι αλλο να πω?

Προτιμω ομως να τσακωνομαι με καποιον παρα να τον γλυφω.

Μιλτιάδης Θαλασσινός (Μαύρος Γάτος) 29/02/08 - 12:25

Καλημέρα Άρη. Έχω τσακωθεί άγρια με τον Πιτσιρίκο παλιότερα, δηλαδή μόνος μου τσακων΄λομουνα, αφούπάγια τακτική του είναι να μην απαντάει ποτέ όταν τον κατηγορούν για κάτι, ενώ αντίθετα απαντάει πάντα όταν τον γλύφουν.

Η γνώμη μου είναι πως πρόκειται για έναν πανέξυπνο άνθρωπο με αναμφισβήτητο ταλέντο, που τού λείπει όμως κάτι πολύ βασικό: ο Σεβασμός. Που λέγεται και Αγάπη.

Σού καταλογίζουν θυμό, σού καταλογίζουν και ασυνέπεια: ο θυμός σου όμως είναι απόλυτα δίκαιολογημένος, και νομίζω πως οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι νιώθεις πως εξαπατήθηκες και εκτέθηκες προβάλλοντάς τον.

Δεν παύεις όμως να είσαι αντικειμενικά υπερβολικός- ο Πιτσιρίκος δεν είναι ούτε φαινόμενο, ούτε όμως και δαίμονας. Έχει κάποιες καλές στιγμές που γράφει αληθινά εμπνευσμένη σάτιρα, ουσιαστική σάτιρα, αλλά τον περισσότερο χρόνο αναλώνεται σε κακοήθειες και σε φτηνό χαβαλέ. Κάποιοι τον επέλεξαν και τον πρόβαλαν σαν σταρ του συστήματος, και το Σταρ Σύστεμ είναι επικίνδυνο και για τον Σταρ και για το Σύστεμ- στην περίπτωση του Πιτσιρίκου πήραν τα μυαλά του ακόμα περισσότερο αέρα… αυτό είναι όλο.

Ποιοί είναι εκείνοι που τον ανέβασαν σε αυτό το βάθρο; Είναι εκέινοι που δήλωναν για τον Θέμο Αναστασιάδη, όταν έγραφε στη Μαύρη Τρύπα για τα ‘ψητά φούρνου’ και τις λοιπές χαριτωμενιές: ‘Ο Θέμος είναι ο παστουρμάς μας” (Σεραφείμ Φυντανίδης)…

Και για να πάρεις μια γεύση από παλιότερες πτυχές της υπόθεσης ‘Πιτσιρίκος’, δες αν θέλεις εδώ κι εδώ…

Σπύρος 29/02/08 - 17:59

Τι να γλύψω μωρέ??
Γιατί??
Θα μου βρεί δουλειά ή θα γράψω μουσική σε τραγούδιά του??
Καμιά σχέση δεν έχω με τον χώρο τού Αρη..
Και πούσαι μεγάλε…
¨Να τσακώνεσαι,αλλά όχι να βρίζεις υποτιμητικά και μετά να τά μαζεύεις…..

Kωστης 29/02/08 - 18:10

Εγω μπορω να καταλαβαινω οτι εκανα λαθος, εσυ μπορεις? Μηπως εκανες λαθος να με βριζεις χθες το βραδυ, για να εισαι αρεστος στον Αρη?

Αυτο ειναι το γλυψιμο φιλε μου.

zardav 29/02/08 - 19:09

Κωστή, πίστεψέ με, αν ήξερες τη σχέση μας με τον Σπύρο θα καταλάβαινες οτι μόνο να με… γλύψει δεν τον ενδιαφέρει. Ανήκουμε σε εντελώς διαφορετικούς χώρους αλλά είμαστε φίλοι και σεβόμαστε, αγαπούμε και εκτιμάμε αλλήλους ειλικρινά και χωρίς περικοκλάδες. Πιθανόν να του την έσπασε ο τρόπος σου στην αρχή κι΄αυτό είναι όλο. Νοιώθω σαν τον Μαχαρίσι Μαχές που όλο peace on earth και peace on earth έλεγε - σε στάση λωτού! Οχι γι σάς. Για μένα πούγραψα αυτό το επιεικώς υπερβολικό πόστ γιατι τα πήρα στο κρανίο μαζεμένα, ποιός ξέρει πόσα, πόσω και επι πόσο χρόνο. Τόχω αυτό το κουσούρι. Τα μαζεύω, τα μαζεύω και μετά μου βγαίνει εκείνο το “αειντε απο κει κι΄εσύ κι΄ο γρύλλος σου” και εκτονόνωμαι. Ουφ! Καλό μήνα απο αύριο. Μάρτης μπάινει. Πλησιάζει η άνοιξη…

Kωστης 29/02/08 - 19:29

οκ, peace on earth. η ζωη ειναι μικρη. Ευχαριστω παντως Αρη γιατι η σταση σου με εκανε να σκεφτω μερικα πραγματα. Η αρχικη (αμοιβαια) υστερια εφερε κατι καλο.

καλη διαμονη στον αθω. Γεια χαρα σε ολους, και στον Σπυρο.

fall 29/02/08 - 20:36

Εμενα δεν μου το βγαζεις απο το μυαλό ότι ο Πιτσιρίκος ψηφίζει κατι μεταξύ Μιλένας - Ράγιου και άλλες σκατινιστικές δυναμεις, βλεπει κολλημενος Τατιανα και την γυναικα του μπαλοτσα και ψηφισε και την big roz babol Kalomoira το ινδαλμα του Σαββόπουλου

Sandy Cheeks 29/02/08 - 21:59

@ zardav
Γεια χαρά κι από μένα, είχα δει και παλιότερα το μπλοκ σας.
Νομίζω ότι ηθελημένα εθελοτυφλείς σε όλο αυτό το τεράστιο άρθρο σου, απέναντι σε αυτό που ξέρεις και εσύ, ότι δηλαδή ο μπλόγκερ pitsirikos, έχει το τρόπο του.
Λέει λίγα και καλά και σε κάνει να νιώθεις σα να τα λες εσύ που τα διάβασες, ή στα σοβαρά είτε για αστείο.
Είναι άμεσος και απλός. (αλλά και ενημερωμένος)
Δεν διαθέτουν πολλοί αυτά τα τάλαντα.
Αντίθετα είναι αξιοζήλευτα.

Καλός είναι και τα λέει χύμα.
Αλλά και κανένας τέλειος.

Δημήτρης 29/02/08 - 22:25

Κι εγώ δεν είμαι φαν του πιτσιρίκου, αλλά τελευταία τείνω να γίνω -βρίσκω ότι έχει κέφια.

Άρη, νομίζω ότι παρεξήγησες εντελώς αυτά που λέει ο πιτσιρίκος. Θα έχεις ίσως τους λόγους σου να κολλάς σε συγκεκριμένες λέξεις και, από την οργή σου, να χάνεις το νόημα (φαντάζομαι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι το παθαίνουν, ανάλογα με το τι τους έχει παλιά πονέσει).

Εν ολίγοις, ο πιτσιρίκος λέει ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται για την προσωπική ζωή του Καραμανλή. Αυτό που ενδιαφέρει κάποιους (εμού συμπεριλαμβανομένου) είναι το ότι ο Καραμανλής και το πολιτικό του περιβάλλον διαχειρίστηκαν την απόκρυψη μιας πληροφορίας (μην ξεχνάς ότι η πληροφορία αυτή οδήγησε κάποιον άνθρωπο στην απόπειρα αυτοκτονίας) με τρόπο εντελώς αήθη, ξεπερνώντας μάλιστα τα όρια της παρανομίας (προφυλάκιση Τσέκου, πχ -ρώτησε κανέναν γνωστό σου νομομαθή να σου εξηγήσει τι σημαίνει αυτό για τον “νομικό μας πολιτισμό”).

Μου κάνει επίσης εντύπωση ότι κόλλησες στο (χοντροκομμένο, αν θες) χιούμορ του πιτσιρίκου περί “αδελφών” όταν, από όσο θυμάμαι, έχεις με άνεση καταπιεί την κάμηλο του “κουσουριού” από τον άμβωνα του αγαπητού σου Χριστόδουλου.

Δεν θα μακρυγορήσω άλλο (αν και έχω πολλά άλλα να πω). Έκανες λάθος στην κρίση σου, Άρη. Ο πιτσιρίκος δεν είναι ούτε αυτό το υπέροχο που είχες ελπίσει αρχικά, ούτε αυτό για το οποίο τον κατηγορείς.
Είναι ένας απλός σατιρικός σχολιαστής που εκφράζει τον εαυτό του.

Συνυπολόγισε επίσης ότι, εάν εσύ έχεις δώσει στον εαυτό σου (αν ισχύει, μπράβο σου) την πολυτέλεια του χρόνου να απαντάς σε σχόλια, άλλοι (δεν ξέρω αν είναι η περίπτωση του άγνωστού μου πιτσιρίκου) είναι υποχρεωμένοι να μετράνε πιο αυστηρά τον χρόνο τους -σκέψου πόσες ώρες θα χρειαζόταν ο εν λόγω για να απαντάει, έχοντας τόσο μεγάλη επισκεψιμότητα στο μπλογκ του.

Το ποστ σου δείχνει προχειρότητα. Έχεις, όπως όλοι, το δικαίωμα στην άποψή σου. Ελπίζω ότι, όταν σου περάσει ο θυμός, θα το ξαναδείς και θα ανακαλέσεις.

Βασιλική Νευροκοπλη 29/02/08 - 23:18

Καταρχάς κάνω copy paste ένα σχόλιο που ένα δεκαοχτάχρονο αστέρι, ο Γιώργος,άφησε στο μπλογκ μου για σένα κι αν έχεις κάτι να του πεις πεστο εδώ -μη σε κουράζουμε στα πήγαινε έλα- και θα του το μεταφέρω αντιστοίχως:
“Άρη, σε άκουσα στο Δεύτερο Πρόγραμμα, την Τετάρτη ή την Τρίτη νομίζω ήταν, που μας πέρασε. Χάρηκα πάρα πολύ. Επειδή σε άκουσα πρώτη φορά. Και η Έλλη Πασπαλά, μοναδική φίλη και καλλιτέχνις. Είναι το άστρο του Χατζιδάκι που σας φωτίζει”.
…………………………….

Δεύτερον, μ’ αρέσει τρομερά που η Άνοιξη εισβάλλει αύριο Σάββατο των ψυχών. Εγώ ανέβασα Rilke, αλλά εδώ μου έρχεται να αντιγράψω τώρα, πριν πάω να τελειώσω τα κολλυβάκια μου, το αντίστοιχο απόσπασμα από την προς Θεσσαλονικείς (4,13-4,18):

“Ου θέλομεν δε υμάς αγνοείν, αδελφοί, περί των κεκοιμημένων, ίνα μη λυπήσθαι καθώς και οι λοιποί οι μη έχοντες ελπίδα. ει γαρ πιστεύομεν ότι Ιησούς απέθανε και ανέστη, ούτω και ο Θεός τους κοιμηθέντας διά του Ιησού άξει συν αυτώ. τούτο γαρ υμίν λέγομεν εν λόγω Κυρίου ότι ημείς οι ζώντες οι περιλειπόμενοι εις την παρουσίαν του Κυρίου ου μη φθάσωμεν τους κοιμηθέντας. ότι αυτός ο Κύριος εν κελεύσματι, εν φωνή αρχαγγέλου και εν σάλπιγγι Θεού καταβήσεται απ’ ουρανού και οι νεκροί εν Χριστώ αναστήοσνται πρώτον, έπειτα ημείς οι ζώντες οι περιλειπόμενοι άμα συν αυτοίς αρπαγησόμεθα εν νεφέλαις εις απάντησιν του Κυρίου εις αέρα, και ούτω πάντοτε συν Κυρίω εσόμεθα.Ώστε παρακαλείτε αλλήλους εν τοις λόγοις τούτοις”.

(κανά δυο τελείες είναι άνω τελείες αλλά δεν ξέρω πώς μπαίνουν)

Ας αναπαύονται όλοι οι αγαπημένοι μας κι ας αξιωθούμε κάποτε να τους ξανασφίξουμε στην αγκαλιά μας, μέρος της άπειρης αγκαλιάς.
Καλό μήνα! Καλή Άνοιξη γλυκό μου!

Allu Fun Marx 29/02/08 - 23:58

Άρη,
όταν ξεκίνησες το πρώτο σου blog, εντυπωσιάστηκα από την απλότητα με την οποία μας πλησίασες και μας άφησες να σε πλησιάσουμε. Και λέω “εντυπωσιάστηκα” μια και εγώ που σε γνώρισα μέσα από τα τραγούδια του Μάνου, πίστευα ότι θα είσαι κάπως απόμακρος. Αν σε εκτιμούσα μία για τους στίχους σου, σε εκτίμησα δέκα για την απλότητά σου.
Ο πιτσιρίκος είναι θύμα του καλαμιού που καβάλησε και της ξαφνικής δημοσιότητας που δεν ξέρει πως να την διαχειριστεί. Από τη μια με ενοχλεί η αχαλίνωτη υπεροψία του και από την άλλη δεν με ενθουσιάζει και τόσο το χιούμορ του , οπότε από καιρό έχω σταματήσει να παρακολουθώ τι γράφει. Το ότι χαρακτηρίζει τον Καραμανλή ομοφυλόφιλο δεν θα έπρεπε να σε ξενίζει. Όταν χάλασε η συνεργασία του με την άλλη free press , την Athens Voice, αποκαλούσε την εφημερίδα “Gay Voice” και κάποια διευθύντρια εκεί που του πρότεινε να δουλέψει για την Α-V, την αποκαλούσε “κοντή” κυρία.
Ο πιτσιρίκος πιστεύει ότι με το να αποκαλεί κοντό τον κοντό και καμπούρη τον καμπούρη, αυτομάτως γίνεται “σατιρικός και ασεβής” όπως του άρεσε να υπογράφει.
Χαίρομαι που ξεσπάθωσες…
Δεν σε είχα συνηθίσει έτσι
:)

Γιαννης Καφατος 01/03/08 - 0:10

τεράστια speed-a και το ποστ και τα σχόλια! Δε συμφνωνώ 100% μαζί σου. Αλλά εκείνο που σ’ εμένα μένει είναι ότι τα “υποπροϊόντα” Μάλβίνας (νά ‘ναι καλά όπου είναι),Τσαγκαρουσιάνου,Δαβαράκη (why not) και λοιπών ανθρώπων που μπορούσαν να ρίξουν μια σκιά στο χόρο που κινήθηκαν και κινούνται είναι ό,τι χειρότερο. Σα να ρίξεις στάχτη τσιγάρου στο ντελμέ!Μαυρίλα και βρωμιά. Ποτέ το χρώμα και το άρωμα του προτότυπου!
(και δεν αναφέρομαι στον βλόγκερ-Πιτσιρίκο απαραιτήτως!)
Καλό μήνα

zardav 01/03/08 - 0:30

Δεν ξέρω σε ποιόν να πρωτοαπαντήσω γιατί είστε ο καθένας σε άλλον τόνο κουρδισμένοι!
fall : OK, σε πιάνω εσένα, συντονιζόμαστε απολύτως.
Sandy Cheeks : Και εσένα σε πιανω και δεν έχω πουθενά να διαφωνήσω. Κυρίως έτσι που τελειώνεις, “κανείς δεν είναι τέλειος” (σαν εκείνη την ταινία με τον Τζάκ Λέμμον και την Μαίρυλιν), ερχομαι και ταυτίζομαι. ΟΠως πρίν τρείς μέρες διάβασα ενα πόστ του “Πιτσιρίκου” και μου άρεσε και έγραψα εδψ γι¨αυτό με link και πήγα και στον 9.84 και το διάβασα ολόκληρο απο την εκπομπή μου συμφωνώντας σχεδόν απόλυτα μαζί του (δεν μ΄αρεσε το υπονοούμενο για την ομοφυλοφιλία του Καραμανλή) έτσι και αύριο μπορεί να διαβάσω κάτι που να μ΄αρέσει και θα το πώ, θα μ΄αρέσει, δεν θα κολλήσουμε για πάντα στον αρνητισμό. Μαζί σου λοιπόν γιατί πιστεύω οτι η πόρτα πρέπει πάντα να μένει ανοιχτή και ας κυκλοφορούν και Αλβανοί με μαχαίρια και Ελληνάρες με καλάσνικοφ χιλιάδες. Δεν θα κλειδώσω εγώ ούτε την ψυχή μου ούτε την “άποψή” μου΄, τα πάντα ρεί, μπορεί να μου αρέσει λοιπόν αύριο, όπως προχτές ο “Πιτσιρίκος”.

ΑΛΛΑ——-ΚΑΙ ΕΔΩ εχω πρόβλημα——–αν όλο αυτό το χιουμοράκι περί του Καραμανλή και η παραμύθα περι ΅”της κακομοίρας της προφυλακισμένης” (η καλομοίρα πάει eurovision έτσι κι¨αλλοιώς, είναι καλότυχια!)και του “δυστυχή Ζαχόπουλου” εννοεί, ο Πιτσιρίκος η εσύ φίλε ΔΗΜΗΤΡΗ αν σ΄επιασα καλά, αν εννοείτε οτι όλοι αυτοί και όλοι οι άλλοι και το “σύστημα” τελοσπάντων αυτό που πάνε να καλύψουν είναι το γεγονός πως ο Καραμανλής είναι, μετα συγχωρήσεως, πούστης ———-sorry guys, εδω δεν παίζω καθόλου και δεν έχω χιο΄μορ ούτε μου περισεύει ανοχή. ΑΝ αυτό το εργάκι πάτε να πάιξετε (λέω ΑΝ και ζητάω και συγγνώμη κιόλας εκ των προτέρων αν έκανα λάθος) οτι δηλαδή η Ελλάδα ταλαιπωρείται δυό μήνες τώρα και αυτοκτόνησαν άνθρωποι και μπήκαν φυλακή γιατί Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ (και αν αυτό ΔΕΝ είναι χοντρό αστειάκι του Πανούση αλλά πάει να γίνει πολτική ανάλυση) ξανά SORRY αλλά αν εκει το πάτε είστε Πάρα Πολύ Μαλάκες (Δημήτρη μου). Ελπίζω οτι δεν τίθεται τέτοιο θέμα και εχω ήδη ζητήσει συγγνλωμη αν δεν τίθεται, οπότε μια χαρά χαράδρα - πάμε γι΄αλλα. Αν όμως ο Πιτσιρίκος και αυτοί που τον παίρνουν στα σοβαρά σαν εσένα Δημήτρη λέτε με λίγα λόγια οτι το DVD περιέχει σκηνές που αποκαλύπτουν οτι ο Καραμανλής είναι ομοφυλόφιλος και ΓΙ΄ΑΥΤΟ έχει κολλήσει το ζήτημα και δεν βλέπουμε φώς στο τούννελ, τότε είμαι έτοιμος για άλλου είδους διαφωνίες, όχι πια γενικά και τι λέει ο Πανούσης - έτσι; Βγήτε σαν άντρες που είσαστε και πείτε καθαρα τι πιστεύετε οτι έχει συμβεί και το ξανσυζητάμε. Αλλά το υπονοούμενο οι λάσπες και οι τζιριτζάντζουλες γύρω απο τη ζωή του άλλου, πρωθυπουργού, ή πιτσιρίκου ή στιχουργού ή εργάτη του Δήμου ή οποιουδήποτε σ¨αυτην την κοινωνία, δεν μπορεί να συνεχίζονται και να διεκδικούν και πολιτική οντότητα και σημσία. Εκτός αν την διεκδικούν - οπότε πρέπει να βγούνε στο γήπεδο με ντιβιντιά ή άλλο υλικό, να βγούνε απο τίς ντουλαπίτσες και τα κλειδωμένα σχόλια, να υπερασπισθούν τις θέσεις τους με στοιχεία και αποδείξεις, όχι με καρακατιναριές τύπου Πανούση. Ελπίζω να έγινα αντιληπτός.
Εσένα τώρα ψυχή μου, Βασιλική μου, τι να σου πώ; Κάνω το σταυρό μου και προχωράω και αύριο, που μέρα θα είναι κι΄αυτή, εδω θάμαστε πάλι.

zardav 01/03/08 - 0:46

Ενω τάγραφα αυτά ήρθες κι΄εσυ Allu Fun Marx κι¨εσυ Γιάννη Καφάτο και σας χαιρετώ και σας ασπάζομαι και βγάζω και κάτι να σας τρατάρω παρ¨οτι περασμένη η ωρα και λέω να πιάσω κάνα βιβλίο. Ευχαριστώ πάντως ΠΟΛΥ για την πληροφορία περί ATHENS VOICE που έγινε Gay voice. Μου ανοίγει την κουρτίνα απλόχερα, το βλέπω όλο! Τελικά πρέπει να κουβαλάει πολλές οκάδες αρχίδια αυτη η πιτσιρίκα και δεν ξέρει πώς να τα βολέψει στο παντελόνι. Μη στεναχωριέται. Κάποιος θα βρεθεί να της κάνει τα τρία δύο που λένε - ορίστε πάλι, κολάστηκα. Μ΄εκνευρίσατε. Ακου η κοντή. Αυτη η κοντή είναι που μουπε πρώτη δυό χρόνια πρίν, τρία, ούτε θυμάμαι, τα καλύτερα λόγια για αυτήν την κακομοίρα την πιτσιρίκα την αχάριστη. Τα καλύτερα λόγια. Αλλά μετά, βλέπεις, κόντυνε ξαφνικά.

Τελικά νομίζω οτι ΚΑΠΟΥ δεν τάχω πάρει στο κρανίο εντελώς αδικαιολόγητα. Αλλα ως εδω : Stop that madness που λέμε και στο χωριό μας. Καληνύχτα!

ΥΓ : Βασιλικούλα μου, ψυχή μου, πολύ σε αγαπάω!

Δημήτρης 01/03/08 - 0:46

1. Έδωσες μόνος σου την απάντηση που μου ζητάς. Είμαι “Πάρα Πολύ Μαλάκας”. Και αυτό που λες ότι υπονόησα, δεν το υπονόησα, το είπα. Πράγματι, η άποψή μου είναι ότι ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της ζαχοπουλιάδας οφείλεται σε μια απόπειρα απόκρυψης της ομοφυλοφιλίας του πρωθυπουργού. Τώρα βέβαια δεν ξέρω τι αποδείξεις θέλεις να σου προσκομίσω (ίσως έχω, πού ξέρεις;). Κανένα DVD; Εξακολουθώ πάντως να νομίζω οτι ο (καλός ή κακός “χιουμορίστας”) πιτσιρίκος την υποκρισία και την πολιτική δειλία στηλίτευσε, οι οποίες μάλιστα δεν ήταν σκέτες, αλλά είχαν πελώριες πολιτικές και ηθικές προεκτάσεις -οι οποίες προεκτάσεις δεν συνδέονται με την όποια ερωτική ζωή του πρωθυπουργού. Εξακοκουθώ επίσης να νομίζω ότι εσύ πιάστηκες από μια λέξη που σε ενόχλησε και έχασες τον νόημα και τις προθέσεις του πιτσιρίκου. Και τις δικές μου.
2. Το θέμα της “κακομοίρας της προφυλακισμένης” το έθεσα στα πλαίσια του νόμου. Δες σε ποιες περιπτώσεις, σύμφωνα με τον νόμο, κρίνεται κάποιος προφυλακιστέος, δες αν η Τσέκου εμπίπτει στις προϋποθέσεις αυτές, και ύστερα έλα να με ξαναπεις μαλάκα. Γιατι άραγε, εφόσον οι νομικές προϋποθέσεις περί ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΗΣ (πράγματι) δεν καλύπτονται, παραμένει (προ…)φυλακισμένος ένας άνθρωπος; Εσύ που άδικα μπήκες φυλακή γιατί δυσκολεύεσαι να καταλάβεις κάτι τόσο απλό;
3. Εγώ δεν σε έβρισα. Αλλά δεν με πειράζει που με είπες μαλάκα -ίσως γιατί είμαι: βάζω τον ευθύ και έντιμο διάλογο (έστω και αν διαφωνούμε: “διά-λογος”) πάνω από τους χαρακτηρισμούς, τους οποίους σε παρακαλώ να ανακαλέσεις.
Καληνύχτα

Σπύρος 01/03/08 - 1:38

Κωστή δεν κατάλαβα κανενα λάθος μου…
Δεν μπαίνω στο blog τού άλλου για να τον πώ ΄ανώνυμο ασήμαντο΄και δύστυχο…
Βρισκω άλλο τρόπο…
Γιατί άν τά πάρω χοντρά ,που δεν τά πήρα,θα σέ πώ ΄εγκάθετο΄τού κάθε δήθεν΄σημαντικού ανώνυμου΄,που έκανε σάν την μύγα κώλο..Δεν τόπα έτσι όμως…….
Υ.Γ.
Είναι γνωστό πώς γλύφω τον Αρη..Θέλω να παίξω στο επόμενο έργο που θα γράψει και κρατάω ΄πισινή΄.
Καλό βράδυ.
Υ.Γ.2
Σημαντικότατη η πληροφορία τού allu fun marx..

Sandy Cheeks 01/03/08 - 1:40

@ zardav
“το υπονοούμενο οι λάσπες και οι τζιριτζάντζουλες γύρω απο τη ζωή του άλλου, πρωθυπουργού, ή πιτσιρίκου ή στιχουργού ή εργάτη του Δήμου ή οποιουδήποτε σ¨αυτην την κοινωνία” είναι τακτικές που ξέρει καλά ο κυρ-Θέμος από παλιά.
Τον κάθε κυρ-Θέμο λοιπόν τον συμφέρει να θέλουν κάποιοι να κρύβονται, για να έχει θέμα συνέχεια.
Προσωπικά μου αρέσει η διαφάνεια και ως προς το να δηλώνεις τις επιλογές σου, να μην υπάρχουν καθόλου ενοχές. Γίνεται? Να λένε όλοι τι γουστάρουν και να μη κρύβονται πίσω από το δακτυΛάκι. Και οι δημοσιογράφοι να ρωτάνε και αυτές τις ερωτήσεις: είσαι gay είσαι στρέητ, τι είσαι? Γίνεται παρακαλώ?
Δεν είναι κακό να λες, κακό είναι να κρύβεσαι. Κατηγόρησέ με εσύ ότι γουστάρω τα Outing, όχι απενοχοποίηση θέλω και κάποιοι πρέπει να ανοίξουν το δρόμο. Οχι οι άγνωστοι και οι ανυποψίαστοι πολίτες πάντως.

zardav 01/03/08 - 1:43

Προς το παρόν δεν ανακαλώ τίποτα διότι θεωρώ την άποψή σου Δημήτρη αστήριχτη, ποταπή και ηυγχρόνως βλακωδέστατη. Ισως άυριο μας δώσεις περισσότερα στοιχεία ή σκέψεις σου που να οδηγούν στο οτι ο Κ¨ωστα Καραμανλής τον παίρνει (ή τον δίνει). Καληνλυχτα και καλό ξημέρωμα!

zardav 01/03/08 - 1:45

Το βασικότερο : Καλό μήνα Μάρτιο! Μυρίζει ήδη η άνοιξη, Καθαρά Δευτέρα την άλλη βδομάδα, σαρακοστή, νηστεία, άνοιξη, άνοιξη, άνοιξη, μεγάλη Βδομάδα - Ανάσταση!

Δημήτρης 01/03/08 - 1:54

Μπα, σε αφήνω να αποκαλείς τον (ελπίζω ευγενή) συνομιλητή σου Πολύ Μεγάλο Μαλάκα.
Και άνετα να υποθέτεις ότι η συλλογιστική μου εξαντλείεται σε όσα παραπάνω κατέθεσα.
Αντίο, καλό ξημέρωμα και σε σένα.
Δ.

old blogger 01/03/08 - 2:03

Τα πολλά λόγια είναι (μεγάλη) φτώχια. Θα δανειστώ τη φράση μιας παλιάς μπλογκερούς και θα πω “ο Πιτσιρίκος πουλάει”.

Γράφεις για αυτόν, χαμός στα σχόλια.

Κύριε Δαβαρακη γράψατε χιλιαδες λέξεις και ο Πιτσιρίκος εγραψε με μια ατάκα πως δεν μιλάει με ύποπτους για εμπόριο ναρκωτικών. Κάπως έτσι.

Τα πολλά λόγια είναι (μεγάλη) φτώχεια.

Καλή σας νύχτα. Αυτός ο κόσμος δεν θα αλλάξει ποτέ…

mad 01/03/08 - 2:46

Θα συμφωνήσω μαζί σου, αν και σε επιμέρους σημεία εκφράζεσαι υπερβολικά. Είναι τέχνη ο σαχλαμαρισμός και ο Πιτσιρίκος παίρνει Νόμπελ στο είδος αυτό της γραφής. Ας αυτοαποκαλεστεί σαχλαμαράκιας να τελειώνουμε. Από το σχολείο δε θυμάσαι που όλοι μαζευόμασταν στα διαλείμματα γύρω από τον πιο φαφλατά? Ε, το ίδιο συμβαίνει κι εδώ. Απλά μια παράκληση. Μην το συνεχίσεις άλλο, γιατί δε μπορείς να προβλέψεις τις αντιδράσεις του. Μπορεί να είναι κι αυτός ένας ακόμα ανώνυμος διαπλεκόμενος (χαριτολογώ βέβαια). Καλό μήνα και καλό ΣΚ ;-)

Petran 01/03/08 - 6:43

Αυτή η Μαλβίνα που της έδωσες συνέντευξη πως είσαι ομοφυλόφιλος δεν είναι μια που συνέχεια έλεγε “όξω πούστη απ’ την παράγκα!”; Αυτή δεν είναι;

So_Far 01/03/08 - 9:11

Η μόνη πραγματικά καλή στιγμή του Πιτσιρίκου ήταν υτή που έγραφε το ανθρώπινο της περιπέτειας του πατέρα του.
Μετά, άρχισε το αναμάσημα και την επανάληψη.
Η υψηλή αναγνωσιμότητα εξηγείται λόγω trend και talk of the town.
Θεωρούσα και θεωρώ απαράδεκτο το όι δεν επιτρέπει τα σχόλια.
Τα υπόλοιπα της εξέλιξης αναμενόμενα. O tempora, o mores

per node 01/03/08 - 9:55

Τον πάω τον Πιτσιρίκο γιατί όλοι γράφουν γι αυτον κι αυτος δεν ασχολείται με κανένα.

Σας έχει κάνει τίποτα προσωπικό; Τι βρισίδια είναι αυτα;

zardav 01/03/08 - 12:44

Κατ΄αρχήν καλό μήνα νάχουμε. Για μένα είναι και ο πιό ωραίος, αυτός που φέρνει την άνοιξη, τον περιμένω κάθε χρόνο πώς και πώς , απο τίς 15 Αυγούστου του προηγουμένου!

Κατα τα άλλα παρατηρώ οτι μαζεύτηκαν μερικοί καινούργιοι εδω στα μέρη μας όσο το είχα κλειστό. Η σοβαρότερη πληροφορία που μας φέρανε είναι πώς ο “Πιτσιρίκος” ασχολήθηκε μαζί μου γράφοντας πως δεν μιλάει με υπόπτους για εμπόριο ναρκωτικών. Η μικρή κατσαριδούλα η σκατούλα η κρυμμένη πίσω απο τίς ποντικοκουραδίτσες στην παλιάάάάάά ντουλάπα, έκασε μύτη. Πολύ χαίρομαι, θα την κάνω εγω να πεί κι΄άλλα τέτοια την μανταμίτσα, μ΄αρέσουν αυτά, μου ανεβάζουν τις ενδορφίνες.

Λοιπόν, Δημήτρη, συγγνώμη αλλά πως να αποκαλέσω κάποιον που έτσι, στα καλά καθούμενα, χωρίς στοιχεία, χωρίς αποδείξεις, χωρίς τίποτα απολύτως, αποφάσισε οτι ο Καραμανλής είναι γκαίη και έχει αναπτύξει ολόκληρη “πολιτική” μάλιστα θεωρία επ΄αυτού - τού θεωρήματος του δηλαδή. Ειλικρινά τώρα, χωρίς εμπάθειες, αν εσύ εχεις δικαίωμα να λές ομοφυλόφιλο όποιον γουστάρεις γιατί έτσι λέει ο Πανούσης και η κατασαριδούλα στην ντουλάπα της, τότε εγω γιατί να μην έχω δικαίωμα να σε πώ επειιεκώς Πολύ Μεγάλο Μαλάκα;

Bottom line : Εγω εδω είμαι, εχω όνομα και επίθετο, διεύθυνση και τηλέφωνο, e-mail και ανοιχτα σχόλια. Συνεχίστε ακάθεκτοι. Αλλά βάλτε ρε και λιγάκι το μυαλουδάκι σας, αν υπάρχει κάτι εκει μέσα, να δουλέψει. Ισως βγεί κάτι και απ΄αυτό.

Και για όποιον ρωτάει για την Μαλβίνα, ναι, ηταν αυτή που έλεγε το “Οξω Πούστη απ΄την παράγκα” - αλλα η Μαλβίνα δεν μιλούσε για τούς ομοφυλόφιλους αλλά για τούς πούστηδες στο μυαλό, για τίς κατσαριδούλες τις χωμένες στις παλιές ντουλάπες- You know who. Μην μπερδεύεστε.

Σπύρος 01/03/08 - 16:50

Νάτην και η ρετσινιά…
Ο τυπάκος που θεωρεί το κριτήριο αναγνωσιμότητας ως υπέρτατο αγαθό φέρεται σάν γνήσιος Αυριανιστής μιλώντας για υποπτο εμπορίου ναρκωτικών…
Πουστης ο ένας ,έμπορος ναρκωτικών ο άλλος και καθάρισε…
Τον αγαπάει όμως ο Λαός…Δοξάστε τον..
Να υποθέσει κανείς λανθάνουσα ομοφυλοφιλία και ασυνείδητη τάση πρός εξαρτήσεις κάποιος λοιπόν για να αιτιολογήσει τήν εμπάθεια??
H πτώση κάποια στιγμή θάναι δραματική…
Τα 15 λεπτά δημοσιότητας θα τελειώσουν και τότε θά σπάσει τον παραμορφωτικό καθρέφτη του…Γιατί ακόμα και αυτός θα αρνείται να τού πεί οτι είναι ο ΄ομορφότερος΄και ο ΄ικανότερος΄.
Σέ λίγο θα στείλει και φουσκωτούς επειδή εθίγη ο ακαταμάχητος ναρκισσισμός του..

Μιλτιάδης Θαλασσινός (Mαύρος Γάτος) 01/03/08 - 20:47

Καλό μήνα Άρη!

Θύμωσα πάρα πολύ με αυτό που διάβασα, για την “πληροφορία” που σού μετέφεραν. Βέβαια δίκιο έχει το παιδί, ολόκληρος “Πιτσιρίκος”, ο Τσίπρας της Ασέβειας και της Σάτιρας, να κάτσει ν ασχοληθεί μαζί σου, που μόνο πεντέξι στιχάκια έχεις γράψει…

Από την άλλη, φοβού τους προβοκάτορες, με πρώτον απ όλους τον ίδιο. Το άτομο αυτό διασκεδάζει βάζοντας φωτιές, για να απολαύσει μετά το πόσο ανώτερος είναι που “δεν ασχολείται με κανέναν” όπως κάποιος είπε. Σταμάτα εδώ, μην απαντήσεις ούτε στο δικό μου σχόλιο, αν θέλεις σβήστο. Τρέφεις την διαστροφή του ασχολούμενος μαζί του. Φιλικότατα, Μίλτος

Holden 01/03/08 - 22:24

Χοχο!!! Εδώ έχει πολύ ψωμί αλλά το έχασα λόγω υπερβολικής δουλειάς. Γαμώτο…!!!

ελευθερία 01/03/08 - 23:04

Αγαπητέ μου Άρη,
με στενοχωρεί να διαβάζω να αποκαλείς ‘πολύ μεγάλο μαλάκα’ καποιον που εκφράζεται για σένα μέσα στα πλαίσια της απόλυτης ευγένειας. Από πότε έιναι βρισιά ή έστω υποτιμητικό να πεις τον άλλον ομοφυλόφιλο; Προσωπικά έχω 3-4 φίλους ομοφυλόφιλους που αγαπώ κι εκτιμώ πολύ αλλά θέλω να πιστεύω ότι δεν υπάρχει κανείς μαλάκας ανάμεσα στους φίλους μου. Ακόμα και σε μένα την άσχετη περί τα νομικά, η προφυλάκιση της Τσέκου πάνω από 2 μήνες δημιουργεί κάποιες αμφιβολίες σχετικά τη νομιμότητα της απόφασης. Αν υπάρχει κάποιος πιο ειδικός στην παρέα ας μας διαφωτίσει.
Τέλος θα ήθελα να διευκρινήσω ότι ανήκω στους Έλληνες που πιστεύουν ότι ο Κώστας Καραμανλής είναι και ηθικός και άξιος πρωθυπουργός που έχει μοχθήσει όσο κανείς άλλος Έλληνας ομόλογός του τα τελευταία 25 χρόνια για την προόδο του τόπου μας.

Μιλτιάδης Θαλασσινός (Mαύρος Γάτος) 02/03/08 - 12:12

Ελευθερία, είναι βρισιά να αποκαλείς κάποιον ομοφυλόφιλο όταν αυτό γίνεται με σαφέστατο στόχο να τον γελοιοποιήσεις, και ειδικά σε μια κοινωνία που δεν πολύ- ανέχεται τους ομοφυλόφιλους παρά μόνον σε επίπεδο καρικατούρας. ¨Αλλο αν ο συγκεκτιμένος άνθρωπος, ο Καραμανλής, είναι πραγματικά γελοίος- αυτό είναι φυσικά η δική μου άποψη, και μπορώ να την υποστηρίξω με ΠΟΛΙΤΙΚΑ επιχειρήματα, που έχουν κυρίως σχέση με την ανικανότητά του να κάνει πραγματικότητα τα όσα υποσχέθηκε για την επανίδρυση του Κράτους και την πάταξη της διαφθοράς, με την ανικανότητά του να διαχειριστεί τα φλέγοντα ζητήματα της χώρας μας, και με την ασυνέπειά του (όπως πχ με τις εκλογές), και όχι με τις όποιες σεξουαλικές του προτιμήσεις.

ελευθερία 02/03/08 - 12:54

Αυτό ακριβώς εννοώ Μιλτιάδη Θαλασσινέ… Δε με αφορά τι είναι ο Καραμανλής και ο καθένας στην προσωπική του ζωή από τη στιγμή που δεν τον κάνω παρέα. Κι αν κάποιος θέλει να ασχοληθεί με την ιδιωτική μου/σου/του ζωή εγώ απλά βγάζω για τον υποφαινόμενο τα συμπεράσματά μου και τον αφήνω μόνο του να κυλιέται στο βούρκο του. Όπως λες κι εσύ Μιλτιάδη Θαλασσινέ, μια συζήτηση με πολιτικά επιχειρήματα για την ικανότητα του πρωθυπουργού είναι το μόνο θέμα σχετικά με το εν λόγω πρόσωπο που με αφορά κι επιτρέπω στον εαυτό μου να ασχοληθεί.

zardav 02/03/08 - 15:09

Ax φίλοι, γνωστοί και άγνωστοι, δυστυχώς παρατηρώ οτι δεν προσπαθούμε να καταλάβουμε και ο καθένας βγάζει το δικό του τον φετφά - σωστό ή λάθος δεν έχει σημασία. Ενω συνέβαιναν όλα αυτά στο blog μια είδηση που αφορα την υγεία του πιό παλιού μου συνοδοιπόρου στον πλανήτη, του Γιώργου, εμ τον οποιον έχουμε δυόμιση χρόνια διαφορα κ΄έχουμε μεγαλώσει μαζί και στην Αλεξάνδρεια απο 0 χρονών αλλά και εδω στην Αθήνα, εφηβεία και πρώτη ενηλικίωση. Αγαπιόμαστε πολύ και περνάει μια περιπέτεια τώρα ξαφνικά που έχει αρπάξει τον νού μου και τον έχει μεταφέρει δίπλα του, γι΄αυτό και δεν πολυσυμετέχω. Ενα πράγμα αν καταλάβαινες Δημήτρη ίσως να μην χρειαζότανε να μιλήσω έτσι άσχημα (με καθυστέρηση, το ξέρω, δέξου τη συγγνώμη για τις βρισιές και τίς προσωπικές επιθέσεις).

Ο Μιλτιάδης που είναι και Θαλασσινός και είναι και Μαύρος Γάτος λέςει πολύ σαφώς αυτό που προσπαθώ να σου πω και δεν μ΄ακούς ή δεν το λέω καλά και χάνω την ψυχραιμία μου και βρίζω. Τον αντιγράφω για να σου εξηγήσω : Καλύτερα δεν μπορώ.

“…είναι βρισιά να αποκαλείς κάποιον ομοφυλόφιλο όταν αυτό γίνεται με σαφέστατο στόχο να τον γελοιοποιήσεις, και ειδικά σε μια κοινωνία που δεν πολύ- ανέχεται τους ομοφυλόφιλους παρά μόνον σε επίπεδο καρικατούρας. ¨Αλλο αν ο συγκεκτιμένος άνθρωπος, ο Καραμανλής, είναι πραγματικά γελοίος- αυτό είναι φυσικά η δική μου άποψη, και μπορώ να την υποστηρίξω με ΠΟΛΙΤΙΚΑ επιχειρήματα, που έχουν κυρίως σχέση με την ανικανότητά του να κάνει πραγματικότητα τα όσα υποσχέθηκε για την επανίδρυση του Κράτους και την πάταξη της διαφθοράς, με την ανικανότητά του να διαχειριστεί τα φλέγοντα ζητήματα της χώρας μας, και με την ασυνέπειά του (όπως πχ με τις εκλογές), και όχι με τις όποιες σεξουαλικές του προτιμήσεις”.

Αυτο λέω εγω. Οτι δεν μπορεί να βγαίνει η κάθε σκατοκατσαριδούλα η κλειδαμπαρωμένη στην ντουλάπα της και να λέει τούς άλλους πούστηδες, είτε είναι πρωΘυπουργοί, είτε περιπτεράδες, είτε φαρμακοποιοί που διανυκτερευουν.

Και λέω πως αφου διαπίστωσα το επίπεδο της κατσαριδούλας απογοητεύτηκα γιατί νόμιζα οτι με τον Πιτσιρίκο και άλλους Πιτσιρίκους ίσως να ξεκινούσε κάτι καινούργιο. Θα ξεκινήσει βέβαια, αλλά χωρίς την κατσαριδούλα. Γιατί η κατσαριδούλα είναι μία απο τα ίδια, Γκεμπελικιά Αυριανίστρια και αυνανίστρια με τίς μετρλησεις επισκεψιμότητας.

Αυτά. Λϊγο το βαρέθηκα το θέμα αλλά θα μου πείτε - ας πρόσεχες!

Δημήτρης 02/03/08 - 18:35

Ώστε λοιπόν “χρειάστηκε” να με νουθετήσεις με σκληρό τρόπο επειδή “δεν καταλαβαίνω”. Έστω.

Σου προτείνω να ξαναδιαβάσεις με νηφαλιότητα τα πιο πάνω σχόλιά μου. Οι απαντήσεις που μου ζητάς βρίσκονται εκεί. (Εκτός βέβαια από την “απόδειξη” που αξιώνεις για το αν ο πρωθυπουργός “τον παίρνει ή τον δίνει”! Σιγά μην μπω, εδώ, σε μια (εντελώς αδιάφορη!) αποδεικτική διαδικασία -ισχυρίζομαι απλώς ότι έχω πηγές πληροφόρησης που εγώ θεωρώ αξιόπιστες, οι οποίες με οδηγούν σε κάποιο συμπέρασμα. Άλλωστε, όπως ίσως διαπιστώσεις όταν ηρεμήσεις, τα λόγια μου δεν κάνουν καμία αξιολογική κρίση της ομοφυλοφιλίας. Ούτε καν μου περνάει από το μυαλό να θεωρήσω τη λέξη “ομοφυλόφιλος” μειωτική -και είδες ότι δεν χρησιμοποίησα πουθενά τη λέξη “πούστης”, τη σημασία της οποίας κι εσύ παραπάνω διαχώρισες.)

Αυτό που κυρίως με ενόχλησε στο αμετροεπές σου σχόλιο είναι τα 2 μέτρα - 2 σταθμά.

1. Η σάτιρα, από τότε που υπάρχει, κάνει ακριβώς αυτό: “επιτίθεται” υπερβάλλοντας, παραξηλώνοντας κάτι. (΄Μιλάω για τη σάτιρα, όχι για το αγγλοσαξωνικό, ατακαδόρικο χιουμοριστικό σχόλιο, που είναι κάτι άλλο.) Δεν είναι κακό να είσαι κοντός, αλλά η σάτιρα (ξαναλέω: από τότε που υπάρχει) θα μιλήσει δηκτικά για το κοντό δημόσιο πρόσωπο που κρύβει δεκάποντους πάτους στα παπούτσια του για να παρουσιάζεται ως πρώτο μπόι. Προσωπικά βρίσκω (εν δυνάμει) πολύ τρυφερό το να πολεμάει κάποιος το ΑΙΣΘΗΜΑ “μειονεξίας” του με τέτοιους τρόπους -ποιος άραγε το έχει εντελώς αποφύγει; Αλλά ρόλος της σάτιρας είναι να το “κάνει θέμα”, όταν το πρόσωπο ασκεί εξουσία. Ποιο είναι το κριτήριο; Μα, ακριβώς, να “πειράξει” τον κρινόμενο ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΑΚΡΙΒΩΣ που θέλει να κρύψει.
Αν άδικα ο πιτσιρίκος υπονοεί ότι ο πρωθυπουργός ασχολείται με άλλα (φαγητό, πλέιστεϊσον, αγοράκια) αντί για την πολιτική εργασία του, ο Καραμανλής, αν έχει ελάχιστο μυαλό στο κεφάλι, θα χαμογελάσει. Αν κάποιος “επετίθετο” με αυτόν τον τρόπο σε εμένα (πού ξέρεις ποιος είμαι;) θα το διασκέδαζα. Σιγά μη θυμώσω αν με πουν “αδερφή”. Αφού δεν θεωρώ μειωτικό ούτε το να είμαι, ούτε το να μην είμαι.

2. Η δική σου επίθεση σε έναν παράτυπα προφυλακιμένο άνθρωπο είναι διπλά ανήθικη. Διότι εσύ ξέρεις τι σημαίνει φυλάκιση. Και μάλιστα άδικη. Τείνω να την αποδώσω σε ολίσθημα λόγω κεκτημένης ταχύτητας. Αλλιώς υπάρχει σοβαρό ηθικό πρόβλημα.

3. Ο πιτσιρίκος είναι ό,τι είναι. Ακόμα και όσοι απεχθάνονται το χιούμορ ή το “χιούμορ” του, ξέρουν πάντως να τον διαβάζουν μέσα στα πλαίσια της σάτιρας που ασκεί -δεν έχεις παρά να κοιτάξεις ένα κείμενό του για να δεις ότι η παραδοξολογία είναι σημαία του, ΔΕΝ γράφει λοιπόν κυριολεκτώντας. Ας είναι, έστω, κακή η σάτιρά του.
Δεν είναι όμως ΑΠΕΙΡΩΣ χειρότερη η στάση κορυφαίου ιεράρχη, του οποίου ο λόγος αποτελεί μπούσουλα για ένα μεγάλο κομμάτι των πιστών, που μιλάει (όχι… σατιρικά, αλλά απολύτως κυριολεκτικά!) για “κουσούρι”; Επαναλαμβάνω ότι δεν έγραψες ένα εξίσου παραληρηματικό κείμενο για να κρίνεις τον ιεράρχη για τη βαθιά ανήθικη αυτή φράση. Εδώ είναι τα δύο μέτρα και δύο σταθμά σου, και αυτό είναι που με οδήγησε να θεωρήσω το αρχικό κείμενό σου (οι απαντήσεις που μου έδωσες μου το επιβεβαίωσαν) κείμενο εξουσιαστικό, ναρκισσιστικό, υπερφίαλο.

4. Το αμετροεπές κείμενο και οι εκίσου αμετροεπείς απαντήσεις που μου έδωσες, σε συνάτρηση μάλιστα με τον προχθεσινό εκθειασμό του ίδιου… κουραδίτσου πιτσιρίκου, δείχνουν κάτι, αν μη τι άλλο, για τη διάθεσή σου. Μπορεί, δυνητικά, να λένε κάτι και για μια πιθανώς αμφίθυμη σχέση σου με τη δική σου ομοφυλοφιλία. Αυτό είναι όμως κάτι που εσύ γνωρίζεις, όχι εγώ -και σου ζητώ συγγνώμη για την τόλμη/το θράσος να το υποθέσω.

5. Έχω κάνει μεγάλη κατάχρηση χώρου. Σε ευχαριστώ για τη φιλοξενία (δεν μου την όφειλες). Ο καθένας θα μπορούσε να συνεχίσει να δημιουργεί απαντητικά λεκτικά σχήματα για πολύ ακόμα. Εγώ σταματώ εδώ. Δεν θα σε ξαναενοχλήσω, και μάλιστα στο (έστω δικτυακό) σπίτι σου. Αν δεν είχες χρησιμοποιήσει την απαίσια φράση “Ενα πράγμα αν καταλάβαινες Δημήτρη ίσως να μην χρειαζότανε να μιλήσω έτσι άσχημα”, αν δηλαδή δεν είχες πει ότι “χρειάστηκε” να με νουθετήσεις, δεν θα είχα επανέλθει. Σε χαιρετώ κοιπόν.
Έχεις τις ειλικρινά καλύτερες ευχές μου.

zardav 02/03/08 - 18:53

Είναι αλήθεια οτι δεν συννεοούμαστε παρα την προσπάθειά μας και απο τίς δυό πλευρές. Τι να πώ; Και τον αδερφό του κανείς υπάρχουν σιγμές που δεν τον καταλαβαίνει. Τι σας έπιασε τώρα, καποιους απο σας, με την ομοφυλοφιλία του Καραμανλή, δεν ξέρω. Που να ξέρω. Δεν ήθελα να σε νουθετήσω, που τα βρίσκεις γραμμένα όλ΄άυτά. Εκανα ενα copy-paste για να σου πω αυτό που ήθελα μέσω τρίτου. Τελικά εδώ διϋλίζεις και τον κώνωνα και ενοχλείσαι απ΄το παραμικρό. Εκεί στης κατασαρίδας τ¨αλωνάκι δεν σου συμβαίνει τό ίδιο;

Η δική μου ομοφυλοφιλία πάλι πού παίζει; Αμφιθυμη σχέση; Λιγάκι πρόχειρα δεν είναι τα συμπεράσματα που βγάζεις; Και τα περι προφυλάκισης στούς υπευθύνους που παίζουν με τούς νόμους, όχι σε μενα. Να σου θυμίσω πάντως οτι εγω δεν πηδιόμουνα με κανέναν Ζαχόπουλο, δεν έκανα δηλώσεις για ντιβιβτιά με πολιτικό περιεχόμενο, δεν πήγα στο “Πρώτο Θέμα” και αλλού να εκβιάσω κανέναν και δεν νομίζω οτι συγκρίνεται η περίπτωση μου με της 35χρονης που ήθελε να διοριστεί στο δημόσιο και γι¨αυτό το υψηλό ιδανικό είχε σχέσεις με τον αποπειραθέντα και άλλους κύκλους που κοινωνικό τους έργο είναι οι αλληλλοεκβιασμοί τα μαύρα λεφτά και τα πισώπλατα μαχαιρώματα. Είναι λίγο άδικο να με βάζεις στο ίδιο καλάθι με την κυρία αυτή, αλλά δικαίωμά σου. Τελοσπάντων, Δημήτρη, νομίζω οτι δεν θέλουμε να συνννοηθούμε, αυτό είναι όλο. Εγω νοιώθω οτι προσπάθησα, κι΄εσύ το ίδιο. Αστο. Ισως κάποια αλλη αφορμη μας δώσει την ευκαιρεία να καταλάβουμε καλύτερα ο ένας το άλλον. Μέχρι τότε - Καλή Βδομάδα και κάθε καλό!

katerina 02/03/08 - 19:06

Δεν τον έχω στα λινκ μου, παρότι ήταν από τους πρώτους παλιούς blogger που συνάντησα…
Η δυνατότητα, η ευχέρεια να ασκείς σάτιρα, δεν πρέπει να σε κάνει αλαζόνα και αιθεροβάμονα..Αντίθετα απελεύθερο και προσιτό.

dealsend 02/03/08 - 19:26

διαβσα οσα σχολια μπορουσα, ισως οχι ολα τα σεντονια!

τον “πιτσιρικο” δεν τον διαβαζω. απλα γιατι δεν μου αρεσει να μην μπορεις να στειλεις σχολιο, δεν εχει ισολογιο, εχει πινακα ανακοινωσεων, και δεν διαβαζω απο τετοιους.

επισης αυτο που παρατηρω ειναι οτι υπαρχει μια ομαδα “επιτυχημενων” οταν τα μπλογκς ηταν μερικες εκατονταδες - χιλιαδες.

30,000 μπλογκς κατι καλυτερο εχουν να πουν.

απλα οσοι ξεκινανε, καπου πρεπει να ξεκινησουν. και δυστηχως οι ελληνικοι αγκρηγκειτορς τους εχουν μονιμα στις πρωτες σελιδες, μονο που λειπει η λεξη προωθουμενοι!

Αυτά, τα ολιγα, κατα τα αλλά να με συγχωρέσουν οι υπολοιποι αλλα το κειμενο σου το γουσταρισα παρα πολυ.

οσοι δεν ψαχνουν παντου λαζοπουλους, μπορει να ευχαριστιουνται και με τετοια κειμενα.

pepita 04/03/08 - 2:41

δαβαράκω λύσσακσες ατάλαντη, βγάζει αφρούς ο στόμας σου μαρή και έδωσες και ευκαιρία στην κουμουνίστρια τη λού λού φαν μαρξ να ξεσπαθώσει.

zardav 04/03/08 - 11:15

Οπα! Μας ηρθαν κι΄απ΄την Πέργαμμο!

sunny day 04/03/08 - 13:48

“pepita 04/03/08 - 2:41
δαβαράκω λύσσακσες ατάλαντη, βγάζει αφρούς ο στόμας σου μαρή και έδωσες και ευκαιρία στην κουμουνίστρια τη λού λού φαν μαρξ να ξεσπαθώσει.”

Κύριε Δαβαράκη, κάτι τετοιες στιγμές δεν σας έρχεται να κλείσετε τα σχόλια?
Κάτι τέτοιοι τύποι δεν είναι που προλειαίνουν το έδαφος για τους “πιτσιρίκους”?
Και για το θέμα που συζητάτε: Δυστυχώς οι “πιτσιρίκοι” όλου του κόσμου ΔΕΝ ζουν ανάμεσά μας.
ΕΜΕΙΣ ΖΟΥΜΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ, με μια μόνιμη αίσθηση ναυτίας…

Συγγνώμη για την απαισιοδοξία σε μια τέτοια μέρα, αλλά το τελευταίο διάστημα μετανιώνω κάθε μέρα που ζω εδώ.

Ευχαριστώ και καλή διαμονή στο Όρος!

zardav 04/03/08 - 14:03

sunny day : να μη στεναχωριέστε καθόλου. Αυτές όλες είναι της ιδίας συνομωταξίας, αλληλουποστηρίζονται διότι δεν γίνεται κι΄αλλοιώς. Μικρές βρωμικοπούτσικες κατσαριδούλες…

Σπύρος 05/03/08 - 2:08

Kαλά την Pepita γιατί την πείραξε ο κομμουνιστής??
Εχει δεί ΄ερυθρή χαρά΄να στανιάρει λιγάκι???

K.σ-Μ. 05/03/08 - 11:33

Τρία πράγματα, ελπίζω χωρίς παρεξήγηση:

Είναι λάθος να αναδημοσιεύεις αυτό το απαράδεκτο κείμενο.

Έπειτα, ο Στάθης Τσαγκαρουσιάνος δεν είναι, δα, και ο καλύτερος δάσκαλος. Έχει χάσει από καιρό την όποια καλή φήμη του, και την εκτίμηση πολλών μπλόγκερς από τότε που διάβασαν έκπληκτοι ένα χυδαίο ποστ του με τίτλο “Blog Porno”.

To είχε ανεβάσει στο προσωπικό του μπλογκ, και αν το διαβάσεις θα αντιληφθείς, το απαράδεκτο του ύφοςυ και του ήθους. Υποθέτω ότι το διέγραψε, γιατί δεν ανταποκρίνεται πλέον το λινκ, αλλά μπορείς να το διαβάσεις ΕΔΩ.

Τέλος, νομίζω ότι και οι δικοί σου χαρακτηρισμοί περί “αδερφίστικου υστερικού κειμένου” “τραβέλας με το βραβείο του πούτσου” κ.λπ, δεν αποφεύγουν να απαντήσουν με το ύφος που καταδικάζεις.

Προσωπικώς, δεν αντιλαμβάνομαι γιατί το “χειρότερο είδος
υστερικού κειμένου” πρέπει να είναι και “αδερφίστικο”.

Να΄τανε ΜΟΝΟ αυτά που κατηγορεί ο Άρης Δαβαράκης… « The Εvil MacManus Diaries 05/03/08 - 18:08

[…] Να΄τανε ΜΟΝΟ αυτά που κατηγορεί ο Άρης Δαβαράκης… Μάρτιος 5, 2008 Posted by J.McManus in Πορδές στον άνεμο!. trackback …την διαδικτυακή φούσκα ονόματι Πιτσιρίκος, κατασκ… […]

basileios 06/03/08 - 9:19

συγχαρητηρια, είναι η πρώτη φορά που ακούγωνται κάποια πράγματα έξω από τα δόντια.

anisixos 06/03/08 - 11:35

Μη μασας! Διαβασα το ποστ σου και το ευχαριστηθηκα! Εχεις δικιο.Αυτος ο πιτσιρικος το εχει καβαλησει πολυ το καλαμι.Αφου κανει αυτος κριτικη σε ολους γιατι να μην κανουν και οι αλλοι σε αυτον; Του εχω στειλει απειρα ιμειλ και δεν απανταει ποτε.Πιστευω πως προκειται πραγματικα για κομπλεξικο ατομο.

Παραθετω το ποστ απο το μπλογκ μου:

Δειτε το τελευταιο ποστ του γνωστου μπλογκερ:
http://pitsirikos.blogspot.com/2008/02/blog-post_29.html
Τι ψωναρα που ειναι! Δεν ειναι η πρωτη φορα που γραφει ποσα ιμειλ του στελνουν, τι εγκωμιαστικα σχολια γραφουν γι’ αυτον.
Μιλαμε για πολυ ψωναρα! Δεν απαντα ουτε σε ενα ιμειλ, σχολια δεν εχει στο μπλογκ του, συνεχως αυτοεπαινειται.
Και γιατι η παλιοψωναρα δεν απαντα στα ιμειλ που του στελνουν; Τι ηλιθιες δικαιολογιες ειναι αυτες που λεει; Οφειλει να απανταει οπως και ο καθενας που εχει την τιμη να του στελνουν ιμειλ για να εκφρασουν το θαυμασμο τους.Δε σεβεται καθολου τους αναγνωστες του;
Και γιατι ξεχωριζει τον εαυτο του απο τους δημοσιογραφους με τοσο δεικτικο τροπο; Δημοσιογραφος δεν ειναι και αυτος; Συνεχεια με αυτους ασχολειται και μετα τους βριζει κιολας.Τι γελοιος.
Και στο ποστ αυτο γραφει οτι δεν του αρεσουν οι γυναικες αλλα τα αγορακια μεχρι 8 χρονων.Δεν ξερω αν κανει πλακα ή αν οντως ειναι gay παιδεραστης, αλλα δε λες ετσι στο ξεκαρφωτο οτι εισαι αυτο, ειδικα παιδεραστης που θεωρειται κατι κακο.Αν οντως ειναι, το θεωρει αστειο για να το παινευεται;
Στο ιδιο ποστ επισης σατιριζει οτι δηθεν καποιοι αμφισβητουν τον ανδρισμο του Καραμανλη και οτι αυτος το παιζει επιτηδες αντρας για να μην τον καταλαβουν.Ελεος.Τι φτηνιαρικο.
Δε βγαζουν γελιο οσα γραφει.Ειναι χυδαια κειμενα με μεγαλη δοση ενοχλητικης ειρωνειας, σνομπισμου και ανοησιας.Ειναι πολυ σπαστικος.

http://preoc.blogspot.com

Στο μπλογκ του βεβαια μπορει να βρει κανεις ενα σωρο χυδαιολογιες, ακροτητες.Εχει χασει παντελως το μετρο ο ανθρωπος.

Ματάκια έχουμε 04/04/08 - 14:08

Παλιά, ο πιτσιρίκος είχε στο μπλογκ του ένα μπάνερ για το μπλογκ των γονιών του Άλεξ. Ψηλά, πάνω δεξιά. Το έβγαλε την ημέρα που βγήκε το δεύτερο βιβλίο του, γιατί έβαλε την εικόνα του κολλητά με αυτή του πρώτου και προφανώς δεν ήταν σε περίοπτη θέση - έπρεπε να σκρολάρει κάποιος για να πάει χαμηλά στη σελίδα.

 

Name (required)
Mai (required)
Website

 

Lastest Posts

  • Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010 : Η Ασημένια Σταγόνα στα βιβλιοπωλεία.
  • Blog, Facebook, www.protagon.gr : Σκέψεις!
  • Κωνσταντινούπολις 7 Σεπτεμβρίου 2009 με τον Φιλιππάκο!
  • Ο “Βασίλης”, κεφάλαιο “Ω” : ΤΕΛΟΣ.
  • Ο “Βασίλης”, κεφάλαιο “Ψ”.

    Blogroll

  •